Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Gdzieś się zapodziały nasze rachunki za telefon

Zbigniew Marecki [email protected] tel. (059) 848 81 00 Fot. Stock
Telekomunikacja Polska informuje, że każdy abonent, który nie otrzymał faktury, powinien zgłosić ten fakt na Błękitną Linię
Telekomunikacja Polska informuje, że każdy abonent, który nie otrzymał faktury, powinien zgłosić ten fakt na Błękitną Linię
Przeszło 500 abonentów Telekomunikacji Polskiej SA nie otrzymało w sierpniu rachunków telefonicznych. Jeszcze nie wiadomo, kto zawinił.

Przez wiele lat abonenci Telekomunikacji Polskiej SA, a tych w Kobylnicy jest najwięcej, otrzymywali rachunki za jej usługi poprzez listonoszy Poczty Polskiej. Tak było do maja.

– W czerwcu rachunki podrzuciła mnie i sąsiadom jakaś firma zewnętrzna. Nawet nie wiem, jak się nazywała, ale na kopercie były jakieś kartoniki, które miały podnieść ciężar listu. W lipcu rachunek znowu przyniósł listonosz TP SA, a w sierpniu nie dostałem go w ogóle – mówi Henryk Sajek z Kobylnicy.

Abonentów TP SA w Kobylnicy, którzy w sierpniu nie otrzymali rachunków, jest znacznie więcej. Prawdopodobnie powyżej 500. – Nie wiem, co się stało. My nie otrzymaliśmy rachunków do rozniesienia w Kobylnicy. Za to roznosiliśmy rachunki do wsi sąsiadujących z Kobylnicą. Podejrzewamy, że to zlecenie mógł otrzymać inny operator – powiedział nam jeden z listonoszy obsługujących Kobylnicę.

Liliana Kulesza, rzecznik prasowy Grupy Orange, do której należy TP SA, wczoraj nie była w stanie nam od razu powiedzieć, dlaczego faktury z rachunkami nie dotarły do abonentów z Kobylnicy. – Korzystamy z usług kilku konkurencyjnych firm, które obiecywały, że będą znacznie szybciej dostarczały faktury niż TP SA, ale coraz częściej docierają do nas sygnały, że dochodzi do opóźnień lub w ogóle listy z fakturami nie docierają do abonentów. O tych sytuacjach z pewnością poinformujemy naszego koordynatora krajowego. Nie jest wykluczone, że wrócimy do usług TP SA – mówi Kulesza.

Po kilku godzinach jednak ustaliła, że od czerwca w Kobylnicy – oprócz Poczty Polskiej – rachunki telefoniczne doręcza PAF Operator Pocztowy. Według Kuleszy, dotychczas nie zarejestrowano dużej skali zgłoszeń od klientów na temat braku czy opóźnionego doręczenia faktury. – Są to pojedyncze przypadki względem całości wysyłki. Przekazaliśmy je do wyjaśnienia do PAF – poinformowała.

Jednocześnie Liliana Kulesza informuje, że każdy abonent Telekomunikacji Polskiej, który nie otrzymał faktury, powinien zgłosić ten fakt na Błękitną Linię (nr 19393). Tam w w uzasadnionych przypadkach otrzyma duplikat i przedłużenie terminu płatności. – W każdej chwili można także przywrócić poprzez Błękitną Linię doręczanie rachunków przez Pocztę Polską. Polecam też w przypadku Klientów, którzy mają dostęp do internetu, wybór faktury elektronicznej, przesyłanej co miesiąc na adres e-mailowy abonenta – podpowiada Kulesza.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza