Przez wiele lat abonenci Telekomunikacji Polskiej SA, a tych w Kobylnicy jest najwięcej, otrzymywali rachunki za jej usługi poprzez listonoszy Poczty Polskiej. Tak było do maja.
– W czerwcu rachunki podrzuciła mnie i sąsiadom jakaś firma zewnętrzna. Nawet nie wiem, jak się nazywała, ale na kopercie były jakieś kartoniki, które miały podnieść ciężar listu. W lipcu rachunek znowu przyniósł listonosz TP SA, a w sierpniu nie dostałem go w ogóle – mówi Henryk Sajek z Kobylnicy.
Abonentów TP SA w Kobylnicy, którzy w sierpniu nie otrzymali rachunków, jest znacznie więcej. Prawdopodobnie powyżej 500. – Nie wiem, co się stało. My nie otrzymaliśmy rachunków do rozniesienia w Kobylnicy. Za to roznosiliśmy rachunki do wsi sąsiadujących z Kobylnicą. Podejrzewamy, że to zlecenie mógł otrzymać inny operator – powiedział nam jeden z listonoszy obsługujących Kobylnicę.
Liliana Kulesza, rzecznik prasowy Grupy Orange, do której należy TP SA, wczoraj nie była w stanie nam od razu powiedzieć, dlaczego faktury z rachunkami nie dotarły do abonentów z Kobylnicy. – Korzystamy z usług kilku konkurencyjnych firm, które obiecywały, że będą znacznie szybciej dostarczały faktury niż TP SA, ale coraz częściej docierają do nas sygnały, że dochodzi do opóźnień lub w ogóle listy z fakturami nie docierają do abonentów. O tych sytuacjach z pewnością poinformujemy naszego koordynatora krajowego. Nie jest wykluczone, że wrócimy do usług TP SA – mówi Kulesza.
Po kilku godzinach jednak ustaliła, że od czerwca w Kobylnicy – oprócz Poczty Polskiej – rachunki telefoniczne doręcza PAF Operator Pocztowy. Według Kuleszy, dotychczas nie zarejestrowano dużej skali zgłoszeń od klientów na temat braku czy opóźnionego doręczenia faktury. – Są to pojedyncze przypadki względem całości wysyłki. Przekazaliśmy je do wyjaśnienia do PAF – poinformowała.
Jednocześnie Liliana Kulesza informuje, że każdy abonent Telekomunikacji Polskiej, który nie otrzymał faktury, powinien zgłosić ten fakt na Błękitną Linię (nr 19393). Tam w w uzasadnionych przypadkach otrzyma duplikat i przedłużenie terminu płatności. – W każdej chwili można także przywrócić poprzez Błękitną Linię doręczanie rachunków przez Pocztę Polską. Polecam też w przypadku Klientów, którzy mają dostęp do internetu, wybór faktury elektronicznej, przesyłanej co miesiąc na adres e-mailowy abonenta – podpowiada Kulesza.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?