Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

III etap Outlet Park Szczecin wynajęty w 100 procentach

Redakcja
III etap Outlet Park Szczecin wynajęty w 100 procentachOutlet Park Szczecin został otwarty w 2012 roku i od tego czasu bije rekordy frekwencji.
III etap Outlet Park Szczecin wynajęty w 100 procentachOutlet Park Szczecin został otwarty w 2012 roku i od tego czasu bije rekordy frekwencji.
Pierwszy w Szczecinie sklep Media Expert, klub fitness sieci Befit Clubs i centrum medyczne Dom Lekarski otwarte zostaną jeszcze w tym roku w ramach III etapu Outlet Park Szczecin. Kolejny etap inwestycji został już w całości wynajęty. W ramach III etapu Outlet Park Szczecin zyska blisko 3 500 mkw. powierzchni handlowej. Została ona już w 100 proc. wynajęta, a wypełni ją sklep sieci Media Expert (ponad 900 mkw.), klub fitness Befit Clubs (1 500 mkw.) i centrum medyczne Dom Lekarski (900 mkw.).

„Zarówno drugi, jak i trzeci etap inwestycji udało nam się w całości skomercjalizować na długo przed rozpoczęciem prac budowlanych. Potwierdza to znakomitą lokalizację tego projektu, a także sukces przyjętej formuły polegającej na połączeniu centrum wyprzedażowego, tradycyjnych sklepów i retail parku” - mówi Marek Gładki, dyrektor zespołu komercjalizacji i marketingu w Dziale Centrów Handlowych Echo investment.

Outlet Park Szczecin został otwarty w 2012 roku i od tego czasu bije rekordy frekwencji.

„Nasz obiekt już w 2014 roku odwiedziło blisko 2,5 mln osób, co dało nam 4 miejsce w Polsce. 2015 rok okazał się jeszcze lepszy – zanotowaliśmy blisko 2,9 mln klientów i tym samym nasz Outlet Park znalazł się na drugim miejscu w Polsce. Rosnąca frekwencja i obroty sprawiają, że po tym jak wynajęliśmy w całości III etap, zaczynamy pracę nad IV fazą inwestycji” – dodaje Marek Gładki.

Harmonogram w kwietniu br. przewiduje rozpoczęcie prac budowlanych związanych z III etapem. Całość ma być otwarta w I kwartale 2017 roku. Jednocześnie, wiosną br. ruszą prace projektowe związane z IV etapem.

Outlet Park Szczecin zlokalizowany jest na szczecińskim Prawobrzeżu. Oferuje markowe produkty 30-70 procent taniej od cen w regularnych sklepach. Dodatkowym atutem inwestycji jest 7-salowe kino Helios i część obiektu, w której mieści się Smyk Mega Store i supermarket Piotr i Paweł. Obecnie, po rozbudowie, w Outlet Park Szczecin znajdziemy 100 sklepów i 900 miejsc parkingowych. W nowej części pojawiły się m.in. takie marki jak Vistula, Vero Moda, Italian Fashion, Diverse, Molton, Unisono, Kubenz, Volcano, Monnari, Świat Zabawek, Giacomo Conti, Maxima i Bruno Zinger. W strefie outletowej dostępne są produkty takich marek, jak m.in. Nike, Puma, Reebok, Adidas, Tommy Hilfiger, Reserved, Bytom, Kari, Lee Wrangler, Wittchen, Kazar, Vero Moda, Jack Jones, Cross Jeans, Lavard, Ecco, Big Star, 4F, Ochnik, LKJ, Mc Arthur, Lancerto, Gabor, Puere, Willsoor, Lee Cooper, Cropp, House, Simple, Mohito.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza