Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Intercity przy pomocy pasażerów chce walczyć z brudem w pociągach

Artur Kostecki [email protected] Tel. 94 347 35 99 Fot. Archiwum
Dzięki pomocy pasażerów Intercity ma ocenić czystość swoich pociągów.
Dzięki pomocy pasażerów Intercity ma ocenić czystość swoich pociągów.
PKP Intercity prowadzi akcję "Czysty Wagon". Dzięki pomocy pasażerów ma ocenić czystość swoich pociągów.

Pasażerowie podróżujący składami spółki będą mogli nadsyłać do przewoźnika zdjęcia lub krótkie filmy dokumentujące stan rzeczywisty w przedziałach czy toaletach. Na podstawie zebranej dokumentacji powstanie raport i plan poprawy czystości pociągów. Pierwsza część akcji trwa do 10 grudnia.

Do wysyłanych fotografii i filmów należy dołączyć krótki opis: datę podróży, godzinę zrobienia zdjęcia oraz relację pociągu (np. 17.11, godzina 12.01, relacja Koszalin - Gdynia). Pliki mogą być również opatrzone dodatkowymi uwagami i komentarzami. Z

djęcia oraz filmy można przesyłać na adres [email protected] oraz na numer telefonu 697-01-01-70. Przesłany plik nie powinien być większy niż 1 MB.

Wszystko fajnie, tylko tak naprawdę to wszyscy wiedzą doskonale jak wyglądają toalety w pociągach. Po co więc ta akcja?

- Pragniemy się zmieniać i dostosowywać nasze standardy do oczekiwań klientów - informuje Małgorzata Sitkowska, rzecznik spółki PKP Intercity. - Ich opinia jest dla nas bardzo ważna, a dzięki płynącym z ich informacji wnioskom zależy nam na poprawie jakości naszych usług.

- Bardzo ważny będzie dla nas dobry opis zdjęcia. Zależy nam na tym, aby pasażer podał dokładną godzinę zrobienia zdjęcia i relację pociągu, co umożliwi nam precyzyjne określenie na jakim etapie podróży pojawił się problem i czego dotyczył - dodaje Jarosław Gacki, dyrektor Biura Przewozów.

Projekt będzie podzielony na dwa etapy. Pierwszy obejmuje okres do 10 grudnia. Po nim zostanie przygotowany raport. Ma on odpowiedzieć na pytania, które pomogą w opracowaniu planu wdrażania zmian oraz udogodnień dla klientów.

Czytaj też> Pasażerowie wprowadzili zmiany do rozkładu jazdy pociągów

 

Kluczowe będą informacje o tym, które miejsca w pociągu wymagają częstszego sprzątania oraz w którym momencie podróży mogą pojawić się problemy. Drugim etapem akcji będzie utworzenie stałego adresu e-mail oraz numeru telefonu, pod którym będzie można zgłaszać uwagi dotyczące czystości w pociągach.

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza