Marketing na luzie. Jak Facebook przeprosił użytkowników z Anglii za aferę Cambridge Analytics?

Grzegorz Zajączkowski
Grzegorz Zajączkowski
Grzegorz Zajączkowski Gazeta Pomorska
W tym odcinku Grzegorz Zajączkowski opowiada, jak Facebook przeprosił swoich użytkowników z Anglii, za aferę Cambridge Analytics. Pokazuje to, że medium, którego użył, jeszcze nie umarło i jest warto uwagi każdego reklamodawcy.

Grzegorz opowiada także o wielu zmianach, które zaszły na Instagramie włącznie ze zmianą pozwalającą nam samym decydować o kolejności wyświetlanych nam postów.

Chcesz być na bieżąco z działaniami marketingowymi w internecie? Wybierz się na konferencję marketingON - najważniejszą konferencję w tej części Polski:

W marcu, były także ciekawe zmiany na:

- Twitterze,

- Youtube,

- LinkedIN,

- Snapchacie.

Wideo

Materiał oryginalny: Marketing na luzie. Jak Facebook przeprosił użytkowników z Anglii za aferę Cambridge Analytics? - Gazeta Pomorska

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

K
Kamil

Dobre szaty graficzne: templatemonster.com/pl/free-templates/

J
Janusz Kamiński

Kolejny ciekawy odcinek. ;)

Dodaj ogłoszenie