Marketing na luzie. Jak Facebook przeprosił użytkowników z Anglii za aferę Cambridge Analytics?

Materiał partnera zewnętrznego PZU

Wideo

Zobacz galerię (1 zdjęcie)
W tym odcinku Grzegorz Zajączkowski opowiada, jak Facebook przeprosił swoich użytkowników z Anglii, za aferę Cambridge Analytics. Pokazuje to, że medium, którego użył, jeszcze nie umarło i jest warto uwagi każdego reklamodawcy.

Grzegorz opowiada także o wielu zmianach, które zaszły na Instagramie włącznie ze zmianą pozwalającą nam samym decydować o kolejności wyświetlanych nam postów.

Chcesz być na bieżąco z działaniami marketingowymi w internecie? Wybierz się na konferencję marketingON - najważniejszą konferencję w tej części Polski:

W marcu, były także ciekawe zmiany na:

- Twitterze,

- Youtube,

- LinkedIN,

- Snapchacie.

Materiał oryginalny: Marketing na luzie. Jak Facebook przeprosił użytkowników z Anglii za aferę Cambridge Analytics? - Gazeta Pomorska

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3