Mieszkanka Barcina chce, a nie może zapłacić za prąd

Andrzej Gurba
Andrzej Gurba
Mieszkanka Barcina (nazwisko do wiadomości w redakcji) skarży się, że od 31 grudnia 2020 r. nie może uregulować płatności za zużyty prąd (odczyt rzeczywisty). – Nie działają terminale. Próbowałam w kilku punktach w Słupsku oraz w Korzybiu. Złożyłam kilka reklamacji telefonicznych. Przyjęto je. Powiedziano mi, że problem leży po stronie Energi. Nie wskazano mi jednak możliwości płatności w inny sposób – denerwuje się czytelniczka.

Mieszkanka Barcina mówi, że pofatygowała się także do biura Energi przy ulicy Tuwima w Słupsku. Tam też nic nie udało się jej załatwić. – W ten sposób skumulują mi się rachunki za prąd. A ja tego nie chcę - oznajmia mieszkanka.

O sprawę zapytaliśmy Energę. Otrzymaliśmy odpowiedź od Krzysztofa Kopcia, dyrektora biura prasowego Energi. - Trwa modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta. Spółka informowała o tym komunikatem z 22 grudnia 2020 roku, a także rozesłała odpowiednio wcześniej powiadomienia bezpośrednio do klientów, którzy podali przy zawieraniu umowy swoje numery telefonów komórkowych bądź adresy e-mail – czytamy w odwiedzi (mieszanka Barcina twierdzi, że nie otrzymała informacji przez mail, sms – dop. redakcji). - Między 30 grudnia 2020 roku a 28 stycznia 2021 roku klienci mogą faktycznie napotkać trudności z korzystaniem z usługi rozliczeń rzeczywistych. Czytelniczka będzie mogła rozliczyć się samodzielnie już w piątek 29 stycznia. Nie wiąże się to z żadnymi konsekwencjami dla klientów - nie muszą się obawiać o dostawy energii, nie będą też naliczane żadne odsetki za późniejsze rozliczenia ze spółką.

Wsparcie emocjonalne przyszłych rodziców, czyli kim jest doula?

Wideo

Komentarze 3

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

B
Bogdan Bieńkowski

Energa to kwintesencja chamstwa i urzędniczej arogancji. Mam odczyt i rozliczenie miesięczne i.......co z tego!!! Rozliczaja jak chcą , odczyty w połowie miesiąca , kupuję energię u innego sprzedawcy i nigdy miesieczne zuzycia pomiędzy energą , a sprzedawcą nie zgadzają się. przez 3 miesiące nie wysłać faktury , a po monicie zamiast wyjasnień lakoniczna informacja , że mam .. uwaga rozliczenie miesięczne. Nie wiem jakie głąby tam pracują i rozliczaja, ale to jakieś kuriozum. infolinia??? Po kiego ona tam jest skoro oni nic nie wiedzą !!! Kontaktu telefonicznego poza infolinią BRAK , zgłaszam problem zero odzewu , a jak dzwonię z pytaniem co ze zgłoszeniem słysze..... że anulowano. Kto, kiedy, jak i dlaczego??? Ta firma to banda arogantów , niekompetentnych baranów.

G
Gość

Dla Energii każdy sposób rozliczenia jest niedobry. Miałam rzeczywisty przez kilka miesięcy nie mogłam dostać właściwej kwoty do zapłaty. Tera mam tradycyjny, to zawsze dostaję fakturę po terminie płatności, bo wiadomo jak Poczta Polska działa i Energa też nie wie, że w dni świąteczne listonosze nie chodzą. Faktury z terminem płatności 29 czy 30 grudzień dostaję dopiero 8-9 styczeń. Na pismo moje do Energii odpisali, że oni wysyłają na przykład 18 grudnia. Na fakturze faktycznie jest taka data, ale listy od Energii są niestęplowane i nie mogę sprawdzić kiedy faktycznie wysłali. Moje pismo widać trochę poskutkowało, bo ostatnią fakturę otrzymałam 30 grudnia z płatnością do 29 grudnia, tylko z jednodniowym opóżnieniem, choć końcówka miesiąca miała mało dni roboczych, co by świadczyło, że nie jest to wina poczty, tylko wystawiającego faktury. Za każdym razem naliczane są mi odsetki, bo choć wiem że faktura przyjdzie po terminie i wpłacam wcześniej pieniądze wg ostatniej faktury, to nie mogę trafić z odpowiednią kwotą. Ostatnio wpłaciłam sporo większą kwotę, to może nie będą naliczone odsetki.

G
Gość

Dla Energii każdy sposób rozliczenia jest niedobry. Miałam rzeczywisty przez kilka miesięcy nie mogłam dostać właściwej kwoty do zapłaty. Tera mam tradycyjny, to zawsze dostaję fakturę po terminie płatności, bo wiadomo jak Poczta Polska działa i Energa też nie wie, że w dni świąteczne listonosze nie chodzą. Faktury z terminem płatności 29 czy 30 grudzień dostaję dopiero 8-9 styczeń. Na pismo moje do Energii odpisali, że oni wysyłają na przykład 18 grudnia. Na fakturze faktycznie jest taka data, ale listy od Energii są niestęplowane i nie mogę sprawdzić kiedy faktycznie wysłali. Moje pismo widać trochę poskutkowało, bo ostatnią fakturę otrzymałam 30 grudnia z płatnością do 29 grudnia, tylko z jednodniowym opóżnieniem, choć końcówka miesiąca miała mało dni roboczych, co by świadczyło, że nie jest to wina poczty, tylko wystawiającego faktury. Za każdym razem naliczane są mi odsetki, bo choć wiem że faktura przyjdzie po terminie i wpłacam wcześniej pieniądze wg ostatniej faktury, to nie mogę trafić z odpowiednią kwotą. Ostatnio wpłaciłam sporo większą kwotę, to może nie będą naliczone odsetki.

Dodaj ogłoszenie