Mieszkanka Barcina mówi, że pofatygowała się także do biura Energi przy ulicy Tuwima w Słupsku. Tam też nic nie udało się jej załatwić. – W ten sposób skumulują mi się rachunki za prąd. A ja tego nie chcę - oznajmia mieszkanka.
O sprawę zapytaliśmy Energę. Otrzymaliśmy odpowiedź od Krzysztofa Kopcia, dyrektora biura prasowego Energi. - Trwa modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta. Spółka informowała o tym komunikatem z 22 grudnia 2020 roku, a także rozesłała odpowiednio wcześniej powiadomienia bezpośrednio do klientów, którzy podali przy zawieraniu umowy swoje numery telefonów komórkowych bądź adresy e-mail – czytamy w odwiedzi (mieszanka Barcina twierdzi, że nie otrzymała informacji przez mail, sms – dop. redakcji). - Między 30 grudnia 2020 roku a 28 stycznia 2021 roku klienci mogą faktycznie napotkać trudności z korzystaniem z usługi rozliczeń rzeczywistych. Czytelniczka będzie mogła rozliczyć się samodzielnie już w piątek 29 stycznia. Nie wiąże się to z żadnymi konsekwencjami dla klientów - nie muszą się obawiać o dostawy energii, nie będą też naliczane żadne odsetki za późniejsze rozliczenia ze spółką.
Niedziele handlowe mogą wrócić w 2024 roku
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?