W miniony piątek kierowniczka jednego z hoteli na Przymorzu zawiadomiła policjantów, że pewien mężczyzna wyłudził usługę i nie zapłacił 280 zł za dwudniowy pobyt w hotelu.
W dniu, gdy nieuczciwy klient opuszczał hotel okazało się, że nie ma przy sobie gotówki. Próbując wykręcić się od płacenia, mężczyzna stwierdził, że pójdzie po pieniądze do banku i że zaraz wróci. Wtedy pracownicy hotelu widzieli go po raz ostatni.
Przeczytaj także: Sprzedawał w internecie fikcyjne towary. Trafił do aresztu (wideo)
Policjanci szybko ustalili tożsamość nieuczciwego klienta i w sobotę zatrzymali 41-latka w Sopocie. Jeszcze tego samego dnia mężczyzna usłyszał zarzuty za to przestępstwo. W przeszłości był on już karany za oszustwa. Za oszustwo grozi mu kara pozbawienia wolności do 8 lat.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?