Przed budową obwodnicy Słupska głównym założeniem inwestora - Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad było wyprowadzenie z miasta ruchu tranzytowego, a przede wszystkim dużych ciężarówek.
Drogowcy zakładali, że obwodnica będzie spełniała swoje zadanie, jeśli Słupsk będzie omijało 30 procent samochodów wjeżdżających do miasta. Przed budową obwodnicy do Słupska wjeżdżało około dziesięciu tysięcy samochodów. Czyli ruch powinien zmniejszyć się o około trzy tysiące pojazdów, które zamiast miastem powinny pojechać obwodnicą.
Więcej czytaj w dzisiejszym papierowym wydaniu "Głosu Pomorza " w dodatku "Głos Słupska" (14 stycznia).
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?