Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Od półtora roku nie dostał faktury z Energi

Zbigniew Marecki
Zbigniew Marecki
Od półtora roku nie dostał faktury z Energi
Od półtora roku nie dostał faktury z Energi Archiwum
Słupszczanin zaraz po kupnie mieszkania podpisał umowę z Grupą Energa. Choć od tego czasu minęło półtora roku, dotąd nie dostał faktury za prąd.

Arkadiusz W. ze Słupska we wrześniu 2015 roku kupił mieszkanie w jednym z bloków przy al. 3 Maja. - Już 7 września 2015 roku podpisałem umowę z Energą, bo chciałem się z rodziną szybko wprowadzić do mieszkania. Byłem pewien, że wszystko będzie funkcjonowało normalnie - opowiada pan Arkadiusz.

I rzeczywiście licznik podłączono szybko. - Początkowo nie martwiłem się fakturami, bo w związku z przeprowadzką było wiele spraw do załatwienia. Jednak po pewnym czasie zacząłem się niepokoić, a gdy minął rok i nadal nie otrzymałem żadnej faktury, zacząłem się przypominać Enerdze i innym instytucjom związanym z tą branżą - relacjonuje pan Arkadiusz.

W końcu postanowił się skontaktować z naszą redakcją. - To jednak dziwne, gdy poważna firma traktuje swojego klienta tak, jakby nie istniał - mówi pan Arkadiusz. Jego problem przedstawiliśmy w biurze prasowym Energi w Gdańsku i poprosiliśmy o wyjaśnienia. - Jest nam bardzo przykro, że dotychczasowe faktury nie docierały do klienta na czas. Rozumiemy, jak duże musiało wzbudzić to zaniepokojenie - odpisał nam Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego Grupy Energa.

Według niego nowy system obsługi klientów, który wdrożyła Energa, od samego początku sprawnie obsługuje prze szło 2 miliony klientów. Jednakże w sporadycznych przypadkach (jak ten opisywany przez „Głos”) dochodziło do problemów z prawidłowym wystawianiem i wysyłaniem faktur.

- Są to jednak sytuacje nieliczne, a sprawa klienta ze Słupska jest jedną z ostatnich, nad którą Energa pracuje. Problem został już rozwiązany, a klient powinien niedługo otrzymać fakturę zbiorczą za okres, w którym nie otrzymywał rachunków. Na spłatę będzie miał półroczny okres, w trakcie którego sumę należności może rozłożyć na dowolne raty - zapewnia przedstawiciel Grupy Energa.

I dodaje, że wszystkie bieżące faktury, jakie od tej chwili będzie otrzymywał klient, powinien opłacić już w normalnym, 14-dniowym terminie.

ZOBACZ TAKŻE: Rozmowa tygodnia. Wywiad z rzecznikiem konsumentów w Słupsku

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza