Dla porządku należy wyjaśnić, że sieć Infiniti nie ruszyła jeszcze w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Tym niemniej wynik sprzedaży w Polsce trudno określić inaczej niż wyjątkowy. - Statystycznie, z uwzględnieniem potencjałów rynków, sytuacja jest nie do wytłumaczenia - mówi Grzegorz Szczypior, menadżer generalny Infiniti w Polsce. - Ale już socjologicznie, jak najbardziej. Po pierwsze, Polacy najszybciej docenili markę Infiniti, dzięki trwającemu przez lata prywatnemu importowi, po drugie, spodobały im się oryginalne linie samochodów i możliwość odróżniania się od tłumu. Klienci bardzo też doceniają wysoki standard obsługi.
Najchętniej kupowanym w Polsce modelem pozostaje flagowy SUV - FX50, którego udział w sprzedaży wynosi 31 proc. Zaraz za nim, z udziałem o 2 proc niższym, plasuje się FX37, a dalej: sportowy G37 Coupe (z udziałem w sprzedaży wynoszącym 18 proc.); mniejszy SUV - EX 37 (13 proc.) i limuzyna G37 (9 proc.).
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?