Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Pomorze Zachodnie: Będą wspólnie bronić konsumentów

pit
Pomorze Zachodnie: Będą wspólnie bronić konsumentów- Często w swojej pracy stykamy się z tymi samymi negatywnymi zjawiskami rynkowymi, z którymi na pewno łatwiej walczyć zwierając szyki - zapewnia Longina Kaczmarek, miejski rzecznik konsumentów w Szczecinie.
Pomorze Zachodnie: Będą wspólnie bronić konsumentów- Często w swojej pracy stykamy się z tymi samymi negatywnymi zjawiskami rynkowymi, z którymi na pewno łatwiej walczyć zwierając szyki - zapewnia Longina Kaczmarek, miejski rzecznik konsumentów w Szczecinie.
POROZUMIENIE Przedstawiciele Federacji Konsumentów oraz rzecznicy konsumentów zwarli szeregi by skuteczniej bronić praw konsumentów.

Przedstawiciele wałeckiego i szczecińskiego oddziału Federacji Konsumentów oraz miejscy rzecznicy konsumentów z Kołobrzegu, Stargardu Szczecińskim, powiatu gryfińskiego spotkali się w Szczecinie.

  • Ustalili zasady współpracy.

- Chodzi m.in. o wzajemne informowanie się o zjawiskach rynkowych, szczególnie, gdy mogą naruszać zbiorowe interesy konsumentów - wyjaśnia Longina Kaczmarek, miejski rzecznik konsumentów w Szczecinie. - Porozumienie dotyczy również wymiany informacji dotyczących uciążliwych działań ze strony przedsiębiorców, sposobów efektywnego załatwiania konkretnych spraw konsumenckich.

Syngnatariusze porozumienia są przekonani, iż koordynowane akcje informacyjne i edukacyjne, podejmowane na co dzień będą efektywniejsze, ale również konsumenci będą je dostrzegali.

- Często w swojej pracy stykamy się z tymi samymi negatywnymi zjawiskami rynkowymi, z którymi na pewno łatwiej walczyć zwierając szyki - zapewnia pani rzecznik. - Prowadzimy podobne sprawy, czasem przeciw tym samym podmiotom. Widzimy i analizujemy zjawiska rynkowe, występujące w skali regionalnej a nawet lokalnej, o których warto wzajemnie się informować, by szybko na nie reagować. Prowadzimy akcje informacyjne i edukacyjne, znowu warto więc w wielu przypadkach skoordynować te przedsięwzięcia, by zwiększyć efektywność działań i dotrzeć do jak największej liczby konsumentów.

Telefony kontaktowe

  • Longina Kaczmarek, Miejski Rzecznik Konsumentów w Szczecinie: [email protected], 91 424 51 35,
  • Aneta Cieślicka, Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Kołobrzegu: [email protected], 94 353 01 65,
  • Edyta Domińczak, Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Stargardzie Szczecińskim: [email protected], 91 480 48 42,
  • Waldemar Mejna, Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Gryfinie: [email protected], 91 404 50 00 w. 259,
  • Mieczysława Łukaszewicz - Federacja Konsumentów, Oddział w Wałczu: [email protected], 67 258 47 20,
  • Mateusz Zieliński - Federacja Konsumentów, Oddział w Szczecinie: [email protected], 91 488 15 97.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza