To właśnie tam można znaleźć informacje na temat akcji oraz loga 34 kluczowych firm i instytucji, które rekrutują w Szczecinie i które zaangażowały się w kampanię. Są to między innymi partnerzy strategiczni - Amazon, Zalando, KK Wind Solutions, Asseco Data Systems i home.pl.
Po kliknięciu na logo przenosimy się na strony rekrutacyjne danej firmy.
O akcji informują także 30 -sekundowe spoty, które pojawią się na antenie Polskiego Radia Szczecin, Polskiego Radia Koszalin, Radia Zielona Góra oraz 34 bilbordy, które zawisły w głównych miastach województwa zachodniopomorskiego (Szczecinie, Koszalinie, Stargardzie) a także w Gorzowie i Pile.
Łączny koszt kampanii to 90 tys. zł. Organizacją i promocją kampanii zajęła się Agencja Rozwoju Metropolii Szczecińskiej.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?