Organizatorem był wydział promocji i komunikacji społecznej przy usteckim ratuszu. Mówi rzecznik i naczelnik wydziału Jacek Cegła - do wspólnego spotkania zaprosiliśmy przedstawicieli prasy oraz radia. Nie mogło zabraknąć także bloggerów, którzy, nie ma co ukrywać są bardzo opiniotwórczy. Spotkanie trwało dwa dni. Naszych gości zaprosiliśmy na wspaniały rejs po morzu. Pokazaliśmy także nasze lokalne perełki, między innymi Muzeum Chleba, Bunkry Bluchera oraz Dolinę Charlotty. Na tego typu promocję decyduje się co raz więcej miejscowości posiadających walory turystyczne. Wiemy, że to czym zajmują się na co dzień nasi goście, śledzi codziennie w internecie ogromna ilość odbiorców i między innymi w ten sposób chcemy do nich dotrzeć z naszą wakacyjną ofertą.
Spotkanie zorganizowano w ramach promocji kampanii marketingowej "Ustka retroaktywna".
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?