Trzej piłkarze działają w charakterze ambasadorów marki już od ubiegłego roku. Kompleksowa koncepcja, opracowana w celu zwiększenia rozpoznawalności marki, obejmuje zarówno obszar działań eventowych oraz rozpoczętą już w zeszłym roku kampanię reklamową „DRUTEX - Wybór mistrzów".
Piłkarskie trio z Bayern Monacium (Lahm), Juventusu Turyn (Pirlo) i Borussi Dortmund (Błaszczykowski) będzie także w tym roku głównym elementem działań reklamowych i komunikacyjnych Drutexu, które oprócz Polski obejmą także rynek niemiecki i włoski.
W tym roku kampania reklamowa już ruszyła. W porównaniu z rokiem poprzednim Drutex znacząco zwiększa obecność reklamową w poszczególnych okresach kampanii we wszystkich kanałach komunikacji.
- Cieszę się, że mogę kontynuować owocną współpracę z marką Drutex. Marka ta oznacza innowacyjność, dynamiczny rozwój i świetny know-how w dziedzinie produkcji okien i drzwi. Podstawowymi wartościami firmy są jakość, niezawodność i profesjonalizm, a z tymi wartościami w pełni się identyfikuję – tak uzasadnia przedłużenie współpracy futbolowy mistrz świata, Philipp Lahm.
Andrea Pirlo udzielił wypowiedzi podczas targów Made Expo w Mediolanie. Piłkarz obecny na stoisku firmy Drutex powiedział: - Cieszę się z przedłużenia współpracy z marką Drutex jako silnym partnerem, który tak jak i ja stawia sobie najwyższe cele. Chodzi o inwestycje w jakość i sprawność działania.
- Jestem dumny, że zostałem ambasadorem jednej z najważniejszych firm w naszym kraju, która nieustannie pracuje nad tym, by należeć do europejskiej czołówki i umacnia swoją wiodącą pozycję w branży - powiedział Jakub Błaszczykowski, piłkarz Borussii Dortmund i reprezentacji Polski.
- Wszyscy trzej piłkarze znani są z absolutnej precyzji, jakości i niezawodności oraz świetnej formy. Podejmują ambitne wyzwania, które my również w firmie każdego dnia stawiamy sobie i naszym produktom - mówi Adam Leik, dyrektor marketingu firmy Drutex.
Firma z Bytowa już od wielu lat jest aktywnym mecenasem i partnerem sportu. Od ponad 12 lat wspeira I –ligową drużynę Drutex-Bytovia Bytów oraz angażuje się w liczne projekty i wydarzenia związane ze sportem, jak na przykład Gala Tygodnika „Piłka Nożna” czy Plebiscyt na Najlepszych Sportowców Polski „Przeglądu Sportowego” i TVP.
Podobne projekty DRUTEX realizuje za granicą. Z końcem zeszłego roku firma została partnerem niemieckiej edycji Gali „Sportowiec Roku”.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?