Urząd Skarbowy w Słupsku nieco modyfikuje swoją działalność

Zbigniew Marecki
Urząd Skarbowy w Słupsku nadal zachęca do korzystania z elektronicznych form obsługi klienta oraz elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z urzędnikami. W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadza jednak możliwość wizyty w urzędzie przez 2 dni w tygodniu.

Jednocześnie Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym. Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.

Podatki możesz rozliczyć na 2 sposoby: on-line poprzez e-Deklaracje. W urzędzie – poprzez wrzucenie deklaracji, pism, innych dokumentów do wystawionych urn. W tym przypadku bez potwierdzenia wpływu do urzędu.

Skontaktuj się z Urzędem Skarbowym telefonicznie: PIT – nr telefonu 59 8447 399, 401, 402, 403, 405, 447, 453, 445 VAT – nr telefonu 59 8447 378, 308, 372 CIT – nr telefonu 59 8447400 podatek akcyzowy – nr telefonu 59 8447 441, 442 spadki/darowizny – nr telefonu 59 8447 355, 446 rejestracja podatników – nr telefonu 59 8447 358, 356, 320 egzekucja administracyjna – nr telefonu 59 8447 387, 389, 390, 392 rachunkowość podatkowa – nr telefonu 59 8447 366 komórka wierzycielska – nr telefonu 59 8447 430, 435 Adres e-mail urzędu skarbowego: us.slupsk@mf.gov.pl Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na www.podatki.gov.pl

Wizyta w Urzędzie W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, od 08 maja 2020 r. możliwa będzie wizyta w urzędzie skarbowym przez 2 dni w tygodniu: środa od 9 do 15; piątek - od 9 do 13. W pozostałe dni obsługa klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.

Gazeta Lubuska. Ewakuacja w Zielonej Górze. W garażu były bomby

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza
Dodaj ogłoszenie