Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Ustka z nowym znakiem graficznym, stare logo odchodzi definitywnie

msur
Podczas konferencji prasowej w usteckim ratuszu zaprezentowany został znak graficzny, którym Ustka będzie promować się w 2016 roku w Polsce i za granicą.
Podczas konferencji prasowej w usteckim ratuszu zaprezentowany został znak graficzny, którym Ustka będzie promować się w 2016 roku w Polsce i za granicą. Mariusz Surowiec
Podczas konferencji prasowej w usteckim ratuszu zaprezentowany został znak graficzny, którym Ustka będzie promować się w 2016 roku w Polsce i za granicą. Znak zaprojektowała słupska agencja Rio Creativo. Ta sama, która zaprojektowała identyfikację graficzną dla słupskiego magistratu.

- Znak bezpośrednio nawiązuje do hasła promocyjnego "Ustka na fali". Naszym celem było stworzenie symbolu, który może trochę w stylu retro, trochę live stylowej będzie dobrze prezentował się i sprawdzi się zarówno w formie grawerów czy znaków na pamiątkach i gadżetach związanych z Ustką. Znak posiada elastyczną koncepcje jeśli chodzi o kolorystykę po to, aby być łatwo rozpoznawalnym - opowiada o pomyśle jeden z właścicieli agencji Rio Creativo, Marcin Zgórski. - Koncepcja znaczka pocztowego, mimo, ze w dobie internetu moda na wysyłanie pocztówek czy listów zanika, to jednak dość jednoznacznie kojarzy się z czymś pozytywnym. Konotuje z miłymi emocjami i ich przekazywaniem. - kończy Zgórski.

- Bardzo nam zależy aby tegoroczne działania promocyjne nawiązywały i podkreślały morski charakter Ustki. Chcemy zwrócić się do morza i klimatów mu zbieżnych - bursztynów, muszli, ryb, sportów wodnych związanych z morzem i innych kluczowych haseł, które jednoznacznie z nim się kojarzą - powiedział podczas konferencji rzecznik prasowy ratusza oraz szef usteckiej promocji, Jacek Cegła.

Poprzednie logo Ustki nie przypadło do gustu ani mieszkańcom ani turystom, którzy odwiedzali miasto. Na temat nie tylko jego estetyki ale również skojarzeń z Ustką bardzo długo gorąca dyskusja. Z poprzednim znakiem graficznym miasto pożegnało się w ubiegłym roku.

Jak powiedział Jacek Cegła za projekt nowej identyfikacji graficznej oraz serię materiałów promocyjnych na których będzie ono umieszczone przez agencję Rio Creativo miasto zapłaciło 4500 zł.

Szukasz więcej informacji z Ustki? Kliknij i przeczytaj inne artykuły.

Popularne na gp24.pl

  1. Rok 2015 w regionie - wybór zdjęć Łukasza Capara
  2. Rok 2015 w regionie - zdjęcia Krzysztofa Piotrkowskiego
  3. Mikołaje na motocyklach w Krępie Słupskiej (zdjęcia, wideo)
  4. Wypadek na drodze krajowej nr 6. Są ranni (wideo,zdjęcia)
  5. Szopki bożonarodzeniowe w słupskich kościołach (zdjęcia)

 

gp24

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza