- Jestem mieszkańcem budynku przy alei 3 Maja 28 w Słupsku. Od trzech dni grzejniki są zimne, choć ciepło miało być wstrzymywane na chwilę – pisze słupszczanin, prosząc naszą redakcję o interwencję. - Niestety jestem po chorobie COVID-19 z zapaleniem płuc, a w mieszkaniu nie można wytrzymać z zimna.
O wyjaśnienie sytuacji zwróciliśmy się do Słupskiej Spółdzielni Mieszkaniowej Czyn.
- W środę rano rozpoczęły się prace wymiany zaworów na pionach sterujących automatyką na centralnym ogrzewaniu w budynku przy 3 Maja 28, wykonywane przez firmę zewnętrzną. W związku z tym ogrzewanie w klatce A i w połowie klatki B zostało tego dnia wyłączone. Ogłoszenia o prowadzonych pracach i przerwie w dostawie ciepła w godzinach 8-16 były wywieszone na drzwiach wejściowych do klatek schodowych – odpowiada Grzegorz Lachowicz, prezes zarządu SSM Czyn. - Przed godziną 15 w środę prace zostały zakończone, po czym centralne ogrzewanie zostało uruchomione. W czwartek 3 lutego ogrzewanie w budynku na czas wykonania remontu instalacji centralnego ogrzewania zostało wyłączone. Tego samego dnia około godziny 15 uruchomiono zasilanie centralnego ogrzewania dla całego budynku.
Prezes wyjaśnia, że zgłoszenia lokatorów wynikają z zapowietrzenia się instalacji c.o.
- Część grzejników z powodu zapowietrzenia instalacji nie zapewniała pełnej mocy grzewczej na zapotrzebowanie pomieszczeń. Zgłoszenia o niedogrzewanych grzejnikach przekazywane są do serwisu energetyki cieplnej, który na bieżąco stara się interweniować w celu poprawy funkcjonowania instalacji c.o. - mówi Grzegorz Lachowicz, jednocześnie prosząc lokatorów, by zgłaszali problemy z brakiem ogrzewania do pogotowia energetyki cieplnej pod numer telefonu 993.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?