Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wortal pożarniczy inwestuje w telewizję internetową. Pojawi się też specjalny sklep

Grzegorz Bryszewski
Największy wortal pożarniczy w Polsce Remiza.com.pl zdradził nam swoje plany rozwoju - Idziemy w stronę serwisu społecznościowego.

Mateusz Rogala, założyciel i pomysłodawca lęborskiego (ale o zasięgu ogólnopolskim) wortalu Remiza.com.pl przyznaje, że jego strona internetowa zarabia na siebie już od ponad roku. Środki finansowe pochodzą głownie od reklamodawców branżowych, którzy właśnie w internecie i do strażaków chcą kierować swoje produkty.
- Główne opłaty za utrzymanie strony wynoszą około tysiąca złotych rocznie i ta kwota rośnie wraz z odwiedzinami. Do tego dochodzą takie opłaty za wprowadzenie nowych skryptów czy też poprawek, a to z kolei mogą być naprawdę kolosalne kwoty - mówi właściciel wortalu.
Właśnie takie koszty prowadzenia strony, która początkowo miała charakter hobbystyczny a teraz nie ma w Polsce żadnej konkurencji pod względem ilości odwiedzin czy też tematyki pożarniczej są jednym z powodów nowych planów rozwoju wortalu. A te polegają m.in na komercyjnych działaniach wortalu, czyli stworzeniu sklepu z produktami i gadżetami stworzonymi dla strażaków.
- Taki sklep już nieomal został ukończony. Ale chcemy jeszcze go dopracować przed wypuszczeniem do internautów -mówi Rogala. - Udało nam się też współpracować z producentami i zapewnić konkurencyjne ceny produktów. Liczymy na sukces, bo nasz portal jest aż tak popularny wśród branży pożarniczej, że nie zamierzamy w żaden sposób specjalnie reklamować sklepu.
W przyszłości wortal ma być w coraz większym stopniu być tworzony przez samych czytelników. Nowe pomysły zakładają także, że w większym stopniu będą wykorzystywane materiały wideo.
Na razie stworzono specjalny kanał na Youtube z logo RemizaTV, kolejny krok to wydzieleniej osobnej strony działającej pod patronatem Remizy skupionej tylko na materiałach wideo.
- Udało nam się pozyskać dodatkowe fundusze i człowieka, który będzie zajmował się tym działem. Teraz użytkownicy oprócz opisów, zdjęć np. z wizytacji danej jednostki będą mogli się spodziewać profesjonalnej, obszernej relacji z życia danej jednostki. To będzie coś podobnego do programu telewizyjnego - zapowiada Rogala.
Aby oddać głos na Mateusza Rogalę należy przesłać SMS-a na nr 71466 SMS o treści: GP.OCH.14. Koszt SMS-a 1,23 z VAT.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza