W tym roku do rozdysponowania przez mieszkańców jest nieco ponad trzy miliony złotych, w podziale:
- – zadania infrastrukturalne ogólnomiejskie – ok. 700 tys. zł (wartość maksymalna zadania 700 tys. zł),
- – zadania infrastrukturalne lokalne – ok. 1 mln 800 tys. zł (wartość maksymalna zadania 450 tys. zł),
- – zadania infrastrukturalne dedykowane szkołom – ok. 150 tys. zł (wartość maksymalna zadania 150 tys. zł),
- – zadania społeczne – ok. 350 tys. zł (wartość maksymalna zadania 25 tys. zł).
Harmonogram:
- – zgłaszanie zadań – 20.08-15.09.2020 rok
- – analiza merytoryczna – 16.09-30.10.2020 rok
- – głosowanie – 02.11-15.11.2020 rok
- – ogłoszenie wyników – 16.11.2020 rok
W porównaniu z poprzednimi edycjami SBO są małe zmiany:
1. Głosowanie odbywać się będzie jedynie w formie elektronicznej.
2. Zadanie społeczne musi być co najmniej dwudniowe lub cykliczne.
3. Jeżeli ktoś w związku z pandemią nie chce chodzić z listą i zbierać podpisy bądź nie chce podpisać się na takiej liście, swoje poparcie dla zadania można wyrazić w formie e-maila ([email protected]) bądź pisma (urna na niskim parterze ratusza) – należy wskazać nazwę zadania otrzymaną od wnioskodawcy wraz z informacją, że popieramy tę inicjatywę; czas na wyrażenie poparcia jest do końca etapu zgłaszania zadań.
4. Profil Słupskiego Budżetu Obywatelskiego na Facebooku (https://www.facebook.com/SlupskiBudzetObywatelski), również tutaj będą umieszczane informacje dotyczące budżetu ogółem, jest to także miejsce do rozmów, debaty, pytań i odpowiedzi.
5. Cały proces będzie wspierać nowa strona – http://slupsk.konsultacjejst.pl. Dzięki niej będzie można zgłosić projekt, a następnie wziąć udział w głosowaniu.
Zobacz także: Krystyna Danilecka-Wojewódzka o decyzjach podatkowych
Tanie linie trują! Ryanair i Wizz Air na czele
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?