Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Asystent Pacjenta - nowość w słupskim szpitalu. Ma ułatwić rejestrację do poradni specjalistycznych

Magdalena Olechnowicz
Magdalena Olechnowicz
Pracownice Call Center obsługujące Asystenta Pacjenta
Pracownice Call Center obsługujące Asystenta Pacjenta Fot. Szpital Słupsk
Pacjenci Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Słupsku mają łatwiejszą możliwość zapisania się na wizyty u lekarzy specjalistów. Na stronie internetowej szpitala została uruchomiona aplikacja Asystent Pacjenta. Jest to dodatkowe narzędzie do komunikacji z rejestracją do poradni specjalistycznych.

Asystent Pacjenta to aplikacja internetowa, która znajduje się na głównej stronie słupskiego szpitala (www.szpital.slupsk.pl) w prawym dolnym rogu ekranu. Dzięki skorzystaniu z nowej aplikacji pacjent ma łatwy kontakt ze szpitalem, automatyczne potwierdzenie odbioru wiadomości, przesyłanie plików w popularnych formatach, możliwość wysłania e-recepty, informacje zwrotne z zasadami przyjęcia, przygotowań do badań oraz innymi potrzebnymi danymi, pewność że zgłoszenie dostarczono właściwej osobie a także gwarancję, że zgłoszenie zostanie obsłużone.

- Asystent Pacjenta stanowi odpowiedź na zmieniającą się w błyskawicznym tempie rzeczywistość wokół nas. Pacjenci coraz częściej i chętniej korzystają z nowych możliwości, które daje Internet. Nie wychodząc z domu, mogą zrealizować coraz więcej spraw – mówi Andrzej Sapiński, prezes Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Słupsku.

Asystent Pacjenta otwiera przed szpitalami nowe możliwości w kontaktach z pacjentami.

- Łączy w sobie i rozwija technologie z pogranicza komunikacji internetowej i telefonicznej. Powszechny dostęp do Internetu stwarza całkowicie nowe możliwości, które należy wykorzystać w celu zbudowania spójnej strategii komunikacyjnej oraz stworzenia pozytywnego wizerunku nowoczesnej placówki medycznej – – mówi Anetta Barna-Feszak, wiceprezes Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Słupsku.

Aplikacja Asystent Pacjenta jest intuicyjna. Jest na bieżąco obsługiwana przez dziewięcioosobowy zespół pracowników rejestracji telefonicznej Call Center słupskiego szpitala, którzy przejmują wnioski, odpowiadają na wiadomości i oddzwaniają do pacjentów.

Call Center Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Słupsku rejestruje do poradni: neurologicznej, neurochirurgicznej, ortopedycznej, chirurgii ogólnej, chirurgii onkologicznej, hematologicznej, dermatologicznej, gruźlicy i chorób płuc, neonatologicznej, onkologicznej, anestezjologicznej, chirurgii naczyniowej, otorynolaryngologicznej, urologicznej, chorób zakaźnych, kardiologicznej, bariatrycznej i chirurgii dziecięcej,

Call Center udziela dodatkowo informacji na temat administracji szpitala, oddziałów szpitalnych, poradni przyszpitalnych, diagnostyki laboratoryjnej, diagnostyki endoskopowej, diagnostyki mikrobiologicznej, diagnostyki obrazowej, zakładu patomorfologii, a także o akcjach promocyjnych w szpitalu.

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza