MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Flexiform Day w Słupsku za nami [zdjęcia, wideo]

RED
Za trzy lata 80 proc. treści publikowanych w internecie stanowić będą materiały wideo. To cenna informacja dla biznesu, bo dziś żeby działać, trzeba zaistnieć w sieci.

Tego jeszcze nie było! Słupski oddział Polska Press Grupy, wydawca m.in. portalu gp24.pl i „Głosu Pomorza”, zaprosił w czwartek przedsiębiorców, przedstawicieli samorządów i instytucji kultury na Flexiform Day.

- To nowa formuła, w której spotykać się będziemy cyklicznie. Będziemy pokazywać to, co w internecie jest nowością - zapowiedział Piotr Grabowski, prezes oddziału Polska Press Koszalin.

- Naszym gościom prezentujemy dziś najnowocześniejsze rozwiązania marketingowe, które pozwalają komunikować się w sieci. Flexiform Day jest platformą wymiany informacji. To szczególnie ważne w czasie, gdy marketing internetowy zmienia się praktycznie co miesiąc.

Chętniej oglądamy

Cykl wykładów rozpoczął Wacław Wykrytowicz, prezes zarządu Agencji Truly, który opowiadał o rewolucji wideo w sieci.

- W natłoku informacji, które bombardują nas każdego dnia, warto zwrócić uwagę na twarde dane. 55 proc. internautów uważnie ogląda materiały wideo. To one angażują największy odsetek osób - podkreślił.

Co rok spędzamy o 50 proc. więcej czasu, oglądając wideo w sieci. Prognozy wskazują, że w 2020 roku 80 proc. treści publikowanych w Internecie stanowić będą materiały firmowe. Rewolucja dokonuje się dosłownie na naszych oczach.

- Pamiętam, jak kilkanaście lat temu w wiadomościach jednym z wydarzeń był pierwszy w Polsce ślub pary, która poznała się na portalu randkowym - opowiadał Wacław Wykrytowicz.

- Dziś badania mówią o tym, że tak poznaje się połowa par. Proszę zobaczyć, jak ogromny wpływ na relacje międzyludzkie ma technologia. To przekłada się również na relacje przedsiębiorca - klient. W internecie mówimy przecież do naszych klientów.

Internet w kieszeni

O narzędziach, jakie daje nam Google, mówił Maciej Westerowski, Trener Internetowych Rewolucji. Pokazał gościom wczorajszego spotkania między innymi, w jaki sposób dziś najczęściej korzystamy z sieci.

- Jedna czwarta internautów korzysta z internetu wyłącznie za pomocą urządzeń mobilnych - podkreślił. Dlatego też Google, wprowadzając nowości, testuje je w pierwszej kolejności właśnie na smartfonach i tabletach.

Jesteśmy liderem
O możliwościach, które na rynku internetowym oferuje Polska Press Grupa mówił Robert Lipiński, online product manager.
- Nasze portale regionalne, w kategorii informacji lokalnych, są w sieci absolutnym numerem jeden - zaakcentował.

- Wyprzedzamy takich gigantów, jak onet.pl, czy gazeta.pl. To robi ogromne wrażenie, ale chce zaznaczyć, że wciąż się rozwijamy.
Jedną ze zmian będzie studio telewizyjne.

- Rewolucja wideo trwa. W Słupsku uruchomione zostanie studio, dzięki czemu będziemy mogli produkować jeszcze więcej materiałów wideo dla naszych użytkowników - zapowiedział Robert Lipiński.

Polska Press Grupa należy do największych wydawców prasy w Polsce i jest liderem na rynku mediów regionalnych i lokalnych. Polska Press Grupa w naszym regionie to m.in.: portal www.gp24.pl, dziennik „Głos Pomorza”, portal i bezpłatny tygodnik naszemiasto.pl, „Strefa Biznesu” oraz „Strefa Agro”.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza