Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Pomorskie rozpoczęło turystyczną promocję

Alek Radomski tel. 59 848 81 00 Fot. MTG SA
Motywem przewodnim promocji są cztery kolory: niebieski, czerwony, żółty i zielony
Motywem przewodnim promocji są cztery kolory: niebieski, czerwony, żółty i zielony
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania pod hasłem "Pomorskie - Nabierz Kolorów" promująca województwo pomorskie. Będzie to największa jak do tej pory kampania reklamowa regionu.

Na zlecenie Departamentu Turystyki Urzędu Marszałkowskiego i Pomorskiej Regionalnej Izby Turystyki zewnętrzna firma zorganizuje gigantyczną kampanię promującą województwo pomorskie. Akcja ma zachęcać do odwiedzania województwa nie tylko w sezonie. Motywem przewodnim są cztery kolory (niebieski, czerwony, żółty i zielony) synonimy czterech pór roku i czterech rodzajów aktywności, które chcą promować organizatorzy kampanii. Celem- promocja regionu i zachęta do wypoczynku nie tylko latem. 

Czytaj też: Słupsk. Będzie przetarg na promocję miasta

Będzie to największa jak do tej pory kampania reklamowa województwa pomorskiego. Jej koszt zamknie się kwotą 5,5 miliona złotych. Większość środków pochodzi z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, około pół miliona złotych z Pomorskiej Regionalnej Izby Turystyki. PROT jest partnerem merytorycznym kampanii, ale za strategię komunikacji odpowiada firma Demo Effective Launching.

W ramach kampanii zaplanowano emisję ponad 1000 spotów reklamowych w telewizji. W TVP można je obejrzeć w porze dużej oglądalności, bo tuż przed głównym wydaniem Wiadomości. Działa już portal internetowy. Będzie też promocja na targach i wiele dodatkowych działań marketingowych.

- Jest to bardzo wizerunkowa kampania. Staramy się zbudować pozytywny obraz Pomorskiego nie tylko w sezonie - podkreśla Wojciech Kret, dyrektor biura zarządu PROT. - Promujemy szlaki turystyki aktywnej dla całego Pomorza, spływy kajakowe Słupią, podkreślamy ofertę kulturową regionu, na przykład zbiory Witkacego w Słupsku.

Dyrektor Kret dodaje. - Pomorskie ma bardzo dobry wizerunek jeśli chodzi o lato, ale chcemy pokazać, że się zmienia. Oferta regionu jest coraz lepsza poza sezonem. Docelowo chcemy przejść od wizerunku do produktu.

Czytaj też: Słupsk. Biura turystyczne odrabiają straty z 2010 roku

Pierwszy raport dotyczący wzrostu liczby chętnych na odpoczynek w regionie będzie znany w lipcu.

Kampania w liczbach

  • 1120 emisji spotów w TV
  • ponad 82 proc. mieszkańców w wieku 25-49 z miast pond miast 100-tysięcznych zobaczy spot przynajmniej raz, 62 proc. zobaczy go przynajmniej trzy razy
  • ponad 84 proc. kobiet mieszkających w miastach ponad 50-tysięcznych zobaczy spot przynajmniej raz, a 65 proc. zobaczy go przynajmniej 3 razy
  • 350000 widzów spotu w kinach
  • ponad 450 nośników reklamy zewnętrznej przed sezonem i jesienią
  • kilkanaście milionów wyświetleń bannerów internetowych
  • dystrybucja turystycznej gazety - ponad 100 000 egz.

     

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza