Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Region zaprezentował się na targach w Berlinie

archiwum
Szczudlarze promujący Dwumiasto na targach turystycznych w Berlinie.
Szczudlarze promujący Dwumiasto na targach turystycznych w Berlinie. archiwum
Przedstawiciele Słupska i Ustki wrócili ze Światowych Targów Turystycznych ITB w Berlinie. Wszyscy są zadowoleni.

Czy przekonali biura turystyczne do naszego regionu przekonamy się w trakcie nadchodzącego sezonu.

Po raz pierwszy Słupsk i Ustka bardzo mocno zaakcentowały wspólne stoisko podczas targów, chociażby przez wspólny plakat reklamowy przedstawiający słupską ulice Nowobramską zalewaną przez morze symbolizujące Ustkę.

Przebojem był jednak Słupski Koszyk Regionalny do którego trafiły najbardziej charakterystyczne smaki naszego regionu takie jak: pasta słupska z łososia, nalewka miodowa - "Onisiówka", słupskie kabanosy, serek "Słupski Chłopczyk", omasta, śledzie w ziołach, konfitura z jarzębiny oraz praliny, klawisze i orkiszowe słupskie ciasteczka antystresowe.

- Wspólnie promujemy się ze Słupskiem, ale przede wszystkim chcemy promować cały region. Liczymy na to, by mimo wszystko tradycyjna forma reklamy jaką są targi przyniosła konkretne efekty - twierdzi Jacek Cegła, rzecznik prasowy burmistrza Ustki

- Zainteresowanie naszym wspólnym stoiskiem było spore. Ludzie pytali się o głównie o ofertę letnią, ceny i imprezy.

Spore ożywienie w słupskie stoisko wniósł Teatr "Władca Lalek", który prezentował swoje przedstawienie pt.. "Słupski chłopczyk".

- Było fantastycznie. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Zrobiliśmy dużo zamieszania, chociaż zagraliśmy tylko kilka scen - mówi Urszula Szydlik -Zielonka z "Władcy lalek" - Słupsko - usteckie stoisko cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem. Oprócz nas, atrakcją byli też szczudlarze. Z pewnością bardzo pozytywnie się wyróżniali.

- Wszystkie informacje na temat atrakcji Słupska oraz koszyka produktów regionalnych znalazły się w przygotowanej na targi gazetce pod tytułem "Posmakuj Słupsk", a także w wielu innych wydawnictwach oraz materiałach reklamowych i informacyjnych. Mogę powiedzieć, że wszystkie zostały rozdane - stwierdza Mariusz Smoliński, rzecznik prasowy prezydenta Słupska.
Plusy

Mocny akcent łączenia Słupska z Ustką; Słupski Koszyk Regionalny; Dobry pomysł teatralny na oprawę stoiska.

Minusy

Brak portalu internetowego zawierającego wszystkie pomysły promocyjne; Brak konsekwencji w promocji (brak jednego hasła dla regionu); Mały nacisk na walory turystyczne Parku Krajobrazowego "Dolina Słupi".

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza