Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Słupsk> Raz już zapłaciłem Vectrze

Zbigniew Marecki [email protected] Fot. Krzysztof Tomasik
Pan Marek z plikiem rachunków zapłaconych w firmie Partner
Pan Marek z plikiem rachunków zapłaconych w firmie Partner
Klienci Telewizji Kablowej Vectra, którzy opłacali abonament poprzez firmę Partner, mają nowy problem. Właśnie zaczęła ich ścigać wynajęta przez Vectrę warszawska firma windykacyjna.

O problemie poinformował nas pan Marek ze Słupska (nazwisko do wiadomości redakcji), który prawie przez cały ubiegły rok opłacał abonament za kablówkę poprzez słupskie biuro gdyńskiej firmy Partner.

- Wiedzieliśmy, że Vectra ma podpisaną umowę z Partnerem. Nie sądziłem, że są jakieś problemy z tym pośrednikiem. Dowiedziałem się dopiero, gdy pod koniec roku Vectra nie przysłała mi kolejnych blankietów do dokonywania wpłat - opowiada pan Marek.

Gdy poszedł zainterweniować do Vectry, dowiedział się, że ona już nie współpracuje z Partnerem. Wtedy opłaty zaczął regulować na poczcie. Chciał także wyjaśniać sytuację swoich wpłat w Partnerze.

- Kiedy dzwoniłem do biura tej firmy w Gdyni, nikt nie odbierał telefonu - relacjonuje.

Sądził, że obie firmy między sobą wyjaśnią sprawę opłat. - Tymczasem w poniedziałek otrzymałem pismo od warszawskiej firmy DCGroup, która wezwała mnie do zapłaty prawie 230 złotych zaległego abonamentu - dodaje pan Marek. - Wyznaczyła mi na to trzy dni i zagroziła, że jeśli tego nie zrobię, to sprawa może zostać przekazana do kancelarii prawniczej w celu przeprowadzenia postępowania sądowego.

Pan Marek jest zaskoczony takim postępowaniem Vectry, z którą zresztą już się rozstał. - Przez 12 lat byłem abonentem tej kablówki, a ona tak mnie potraktowała, jakbym związał się z nią na chwilę. Tak może postępować jedynie monopolista - uważa.

O wyjaśnienia poprosiliśmy Krzysztofa Stefaniaka z Biura PR Grupa Vectra.

- Pan Marek, kiedy powiadomiliśmy go o zaległości, pokazał nam dowód opłaty dokonanej poprzez firmę Partner - tłumaczy Stefaniak. - Poinformowaliśmy go jednak wtedy, że nie bierzemy odpowiedzialności za działania firmy Partner. Mimo to abonent uznał, że skoro dokonał opłaty za nasze usługi, to Vectra powinna zabiegać o nią w firmie Partner. Na początku roku abonent zrezygnował z naszych usług, ale zaległość w opłatach pozostała nierozliczona. Dlatego sprawę windykacji przekazaliśmy firmie zewnętrznej. Wobec wszystkich aktualnych abonentów windykacji dokonuje Vectra.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza