Twarzami nowej kampanii są pracownicy, kupcy i specjaliści do spraw jakości produktów. Na billboardach i plakatach doświadczeni pracownicy wyjaśniają, co robią, by zapewnić klientom świeże i dobrej jakości produkty. Skąd pomysł na nietypową kampanię?
- Podpisujemy się pod tym, co robimy - wyjaśnia Michał Sikora z biura prasowego Tesco Polska. - Ręczymy za jakość i świeżość produktów, bo - po prostu - sprzedajemy to, co sami jako klienci chcielibyśmy kupić.
Z badań, jakie firma "4P Research Mix" przeprowadziła dla Tesco, wynika, że właśnie jakość i świeżość produktów spożywczych jest dla Polaków najważniejsza. Dla 64 % badanych świeżość oferowanych produktów w największym stopniu wpływa na wybór sklepu, w których robimy codzienne zakupy.
Na plakatach i billboardach pracownicy Tesco wyjaśniają szczegóły dotyczące pozyskiwania, transportu czy ekspozycji produktów w sklepach, co robią, aby były odpowiedniej jakości i świeże.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?