Uczestnicy spotkania będą mogli się dowiedzieć, jak budować startup z sukcesem na Instagramie. O swoim doświadczeniu w tej materii opowiedzą:
1) Marta Ożóg-Orzegowska -współzałożycielka i współwłaścicielka dziecięcej marki odzieżowej KUKUKID, która w ciągu 2 lat wprowadziła brand do sprzedaży w 25 krajach. Do niedawna związana była zawodowo z firmą LPP S.A., gdzie pełniła obowiązki brand managera marek CROPP i SiNSAY. Była odpowiedzialna za stworzenie strategii pozycjonowania i wprowadzenie marki SiNSAY na rynek. Entuzjastka i specjalistka w zakresie nowych mediów i komunikacji młodzieżowej. Prywatnie mama Toli i Czesia, zapalona żeglarka i początkująca triatlonistka.
2) Marcin Potkański - Człowiek od "marketingu i kawy". Praktyk. Prezes Zarządu agencji Brandish oraz właściciel sieci kawiarni Mitte- chleb i kawa. Prelegent na wielu branżowych konferencjach. Wykładowca akademicki z zakresu marketingu i PRu. Wiedzę z zagadnień "zarządzania marką" wyniósł ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Realizował projekty dla Oficjalnej Strefy Kibica UEFA EURO 2012TM w Gdańsku; Grant's Whisky, Jim Beam, Grupa LOTOS S.A., Eva Minge Design i wielu innych. Prowadzi pierwszy w Polsce podcast o świadomym budowaniu marki pracodawcy: Espresso Employer Branding.
Rejestracja: https://startupowyslupsk04.evenea.pl/
Przeczytaj także na GP24
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?