Program jest skierowany do mieszkańców i firm z powiatu słupskiego. W jego ramach uzyskać można dofinasowanie do zadań realizowanych przez wyłonioną w drodze przetargu firmę, wykonującą usługę polegającą na: demontażu, transporcie i unieszkodliwieniu wytworzonych odpadów azbestowych z budynków mieszkalnych. W tym wypadku można uzyskać sto procent kosztów zadania.
Z kolei w przypadku demontażu, transportu i unieszkodliwienia wytworzonych opadów azbestowych z
budynków gospodarczych można uzyskać sto procent kosztów, jednak nie więcej niż 10 tys. zł.
Zwrot stu procent kosztów można także uzyskać w części dotyczącej transportu i unieszkodliwienia powstałych wcześniej odpadów azbestowych, jednak nie więcej niż 5 tys. zł.
Wnioski o zakwalifikowanie do programu wraz z załącznikami otrzymać można w Starostwie Powiatowym w Słupsku w Biurze Obsługi Interesanta (pok. nr 1), wydziale środowiska i rolnictwa (pok. nr 316) lub pobrać ze strony internetowej starostwa powiatowego (www.powiat.slupsk.pl).
Wypełniony wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w Biurze Obsługi Interesanta lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14, 76--200 Słupsk.
Program szkodliwego dla zdrowia eternitu z pokryć dachowych prowadzony jest już od kilku lat. Cieszy się dużym zainteresowaniem mieszkańców.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?