- W dniach 2 – 6 listopada obsługa interesantów odbywa się wyłącznie telefonicznie, faksem lub przez ePUAP – informuje Magdalena Matusiak z wydziału promocji usteckiego ratusza. - Zmiany wprowadzamy w związku z rosnącą falą zachorowań na Covid-19 i tym samym w trosce o bezpieczeństwo obywateli i pracowników Urzędu.
Pod koniec ubiegłego tygodnia wśród pracowników ratusza potwierdzono siedem przypadków zakażenia. Dodatkowo część osób została objęta kwarantanną.
Wejścia do Urzędu od strony ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego, ul. Piłsudskiego oraz ul. Słowiańskiej zostały zamknięte. Interesanci mogą załatwiać swoje sprawy telefonicznie, mailem, faksem lub poprzez ePUAP. Korespondencję do urzędu można wysyłać pocztą, a także wrzucić do specjalnie przygotowanej skrzynki, znajdującej się w przedsionku wejścia głównego od ulicy Ks. Kard. St. Wyszyńskiego.
- Wizyta w urzędzie jest możliwa wyłącznie w sprawach pilnych w godzinach 8-13 po uprzednim umówieniu się telefonicznie, w wyznaczonym dniu i godzinie, przy zachowaniu zasad zapewniających bezpieczeństwo zarówno pracownikom urzędu, jak i interesantom. Bezwzględnie należy prawidłowo nosić maseczki ochronne oraz rękawiczki. Obowiązuje dezynfekcja rąk, zachowanie minimalnej bezpiecznej odległości 1,5 metra pomiędzy interesantem a pracownikiem.
Kasa urzędu będzie dostępna dla interesantów we wtorki i czwartki w godzinach 8-13 po uprzednim umówieniu się telefonicznym na konkretny dzień i godzinę. Płatności mogą być również realizowane przelewem bankowym.
ZOBACZ TAKŻE: Pogrzeb burmistrza Jacka Graczyka. Ustka została bez kapitana
Z raportu Sanepidu wynika, że 2 listopada w Ustce 54 osoby, u których potwierdzono koronawirusa, przebywały w izolacji domowej. Nie ma danych, ilu ustczan jest leczonych w szpitalach.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?