Słupszczanka trzy miesiąca czeka na usługę Telekomunikacji Polskiej

Daniel Klusek
Fot. Stock
Dodaj komentarz:
Udostępnij:
Pani Jolanta ze Słupska przy miesiące temu przeprowadziła się do domku. Od tego czasu ona i jej mąż z internetu korzystać mogą tylko w kawiarenkach. T.P SA od stycznia nie może im zamienić modemu bezprzewodowego na stacjonarny.

Pani Jolanta chciała mieć bezprzewodowy modem, zamówiła więc Livebox w TP.

- Okazało się, że musieliśmy podłączyć go na własną rękę. Zamówiliśmy więc fachowca, który stwierdził, że przy naszym układzie pomieszczeń, niemożliwe będzie korzystanie z internetu przy ofercie Livebox dalej, niż kilka metrów od telefonu - mówi pani Jolanta.

Czytelniczka poszła z mężem do salonu TP w Słupsku, by wymienić modem bezprzewodowy na stacjonarny.

- Polecono czekać kilka dni. Czekaliśmy dwa tygodnie - mówi pani Jolanta. - Mój mąż ma taką pracę, że internet jest mu niezbędny. Dlatego musimy wydawać bardzo duże kwoty na kawiarenki internetowe.

Po kolejnych tygodniach czekania czytelniczka ponownie poszła do salonu TP.

- Gdy powiedzieliśmy, że jesteśmy spławiani od stycznia, dowiedzieliśmy się, że powinniśmy się cieszyć, bo niektórzy czekają na tę usługę od października - mówi czytelniczka.
O wyjaśnienie sprawy poprosiliśmy Telekomunikację Polską w Gdańsku.
- Dziwię się, że fachowiec powiedział naszej klientce, że bezprzewodowy modem nie będzie działał u niej w domu - mówi Liliana Kulesza, rzecznik prasowy TP w Gdańsku.

- Przecież Livebox jest po to, by móc korzystać z internetu w sypialni, gdy modem stoi na przykład w salonie.

Liliana Kulesza obiecała sprawdzić, dlaczego nasza czytelniczka aż kwartał czeka na zmianę modemu. - Z Neostradą nie ma problemu. Jeżeli tylko są możliwości techniczne i mamy urządzenia, podłączamy je od ręki - mówi. - Przekażę służbom technicznym, żeby skontaktowali się z naszą klientką i jak najszybciej pomogli jej w rozwiązaniu tego problemu.

Wideo

Komentarze 5

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

S
SIMI
TP olewa klientów to niech klienci oleją TP. Przecież można kupic internet mobilny i w tym samym dniu działa bez żadnych problemów(oczywiście jeśli jest zasięg)
j
ja
Niestety to chyba norma w załatwianiu bardziej " skomplikowanych" spraw. Mój przypadek był podobny. Panowie przyszli i orzekli, że nie da się założyć linii telefonicznej w budynku, a dodam ,że sąsiedzi graniczący z moją posesją telefony posiadają.Zbywano mnie przez kilka miesięcy i w końcu byłam zmuszona zerwać umowe. To załatwiono prawie od ręki. Pozdrawiam TP SA.
c
cóżzatem
Co za analfabeta to pisał, kogo Wy zatrudniacie??
E
Emka
Livebox - do tej pory szlag mnie trafia jak sobie przypomnę te koszmarne 3 miesiące użytkowania tego badziewia
Technicy z firmy wynajmowanej przez TP, którzy byli u mnie z powodu awarii tego urządzenia powiedzieli mi że jeśli nie chcę mieć problemów z internetem to powinnam się tego szybko pozbyć. Teraz mam zwykły, dobrej jakości router i zero problemów.
s
sp6huk
Przecież LiveBoxa też można podłączyć kablem.
Dodaj ogłoszenie