Pani Elżbieta zadzwoniła do redakcji, aby poruszyć temat zepsutej tablicy przy przystanku 11 Listopada-Andersa, z którego odjeżdżają autobusy w kierunku miasta.
- Tablica nie działa już od miesiąca, próbowałam się dodzwonić do Zarządu Infrastruktury Miejskiej, ale tam nikt nie odbiera. Ja jestem osobą starszą i wiem, że dla mnie i osób w moim wieku odczytanie rozkładu jazdy, który wisi w wiatach przystankowych, często jest bardzo trudne. Są one napisane drobnym maczkiem, ciężko nam cokolwiek z tego przeczytać. Te tablice elektroniczne to jest naprawdę dobry pomysł, bo wszystko jest tam wyraźnie napisane – mówi nasza czytelniczka.
Elektroniczne tablice na przystankach rzeczywiście ułatwiają poruszanie się komunikacja miejską, bo pokazują – przynajmniej w teorii – rzeczywisty czas odjazdu autobusów. Niestety ich awarie zdarzają się stosunkowo często, o czym świadczą telefony naszych czytelników w tej sprawie, które dotyczyły między innymi tablic na ul. Grodzkiej, Szczecińskiej czy Wojska Polskiego.
O termin naprawienia usterki tablicy przy 11 Listopada zapytaliśmy ZIM.
- Zgłosiliśmy już usterkę do serwisu, ale naprawa chwilę potrwa, bo konieczna jest wymiana niektórych elementów. Ale już niedługo tablica będzie działać – mówi Hubert Tosik z Zarządu Infrastruktury Miejskiej.
ZOBACZ TAKŻE: ZIM wysłał inspektora i stwierdził, że oświetlenie na Kaszubskiej jednak nie działa