Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Abonament wykupiony, a jakości obrazu z kablówki nie ma

Daniel Klusek
Pani Elżbieta ze Słupska od niedawna jest abonentką Telewizji Kablowej Vectra. Twierdzi, że jakość obrazu z kablówki jest nie do przyjęcia.
Pani Elżbieta ze Słupska od niedawna jest abonentką Telewizji Kablowej Vectra. Twierdzi, że jakość obrazu z kablówki jest nie do przyjęcia. sxc.hu
Pani Elżbieta ze Słupska od niedawna jest abonentką Telewizji Kablowej Vectra. Twierdzi, że jakość obrazu z kablówki jest nie do przyjęcia.

- Kilka tygodni temu wróci­łam z zagranicy. Okazało się, że mam zaległości w opłatach za kablówkę i że odcięto mi sygnał. Uregulowałam więc dług i podpisałam nową umowę - mówi pani Elżbieta.

- Gdy przyszedł technik z Vectry podłączyć kablówkę, okazało się, że programy są czarno-białe, a telewizor śnieży. Twierdzi, że to nie wina telewizora.

- On ma dopiero trzy lata. Przed wyjazdem również na nim oglądałam telewizję i wtedy obraz był dobry - mówi.

Krzysztof Stefaniak, rzecznik prasowy Vectry, twierdzi, że operator jest gotowy pomóc swojej abonentce.

- Nasz technik był u tej pani kilkukrotnie, ale nigdy nie zastał jej w domu - mówi Krzysztof Stefaniak. - Z tych kilku wizyt jedna odbyła się w terminie wyznaczonym przez abonentkę. Mimo umówienia się, była ona nieobecna. Abonentka odmawia podania telefonu kontaktowego, co utru­dnia umówienie wizyty w dogodnym dla niej terminie.

Rzecznik zaprasza panią Elżbietę do odwiedzin w Biurze Obsługi Klienta, gdzie będzie mogła umówić się z technikami na dogodny dla niej termin.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza