- Kilka tygodni temu wróciłam z zagranicy. Okazało się, że mam zaległości w opłatach za kablówkę i że odcięto mi sygnał. Uregulowałam więc dług i podpisałam nową umowę - mówi pani Elżbieta.
- Gdy przyszedł technik z Vectry podłączyć kablówkę, okazało się, że programy są czarno-białe, a telewizor śnieży. Twierdzi, że to nie wina telewizora.
- On ma dopiero trzy lata. Przed wyjazdem również na nim oglądałam telewizję i wtedy obraz był dobry - mówi.
Krzysztof Stefaniak, rzecznik prasowy Vectry, twierdzi, że operator jest gotowy pomóc swojej abonentce.
- Nasz technik był u tej pani kilkukrotnie, ale nigdy nie zastał jej w domu - mówi Krzysztof Stefaniak. - Z tych kilku wizyt jedna odbyła się w terminie wyznaczonym przez abonentkę. Mimo umówienia się, była ona nieobecna. Abonentka odmawia podania telefonu kontaktowego, co utrudnia umówienie wizyty w dogodnym dla niej terminie.
Rzecznik zaprasza panią Elżbietę do odwiedzin w Biurze Obsługi Klienta, gdzie będzie mogła umówić się z technikami na dogodny dla niej termin.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?