- W ostatnim czasie podwyższono ceny biletów - pisze czytelnik. - Jako klienci możemy wymagać, aby były one czyste. Kupując bilet, płacę przecież za jazdę czystym autobusem. Czy w brudnym autobusie mam prawo nie kasować biletu?
Nasz czytelnik twierdzi, że każdego dnia jeździ tą samą linią autobusową do pracy. Prawie za każdym razem na przystanek podjeżdża ten sam autobus. - Mam ciągłą nieprzyjemność jazdy autobusem z numerem bocznym 1282 najczęściej kursującym jako linia numer 1 - pisze internauta. - Wsiadam po godzinie 5 rano i za każdym razem widzę brudną podłogę pełną zacieków. Zdaniem naszego czytelnika brudny autobus jeździ w takim stanie od wielu tygodni. - Według mnie są to jeszcze pozostałości po zimie - dodaje internauta.
- Wszędzie jest pełno okruchów i drobnych śmieci po pasażerach. Autobus nie jest sprzątany, bo to niemożliwe, żeby już rano było tak brudno.
O problemie powiadomiliśmy rzecznika prasowego Miejskiego Zakładu Komunikacji.
- Autobusy powinny być sprzątane wieczorem każdego dnia - wyjaśnia Anna Szabłowińska, rzecznik prasowy MZK. - Zatrudniamy w tym celu zewnętrzną firmę, która powinna dbać o czystość autobusów. Jesteśmy wdzięczni za tego typu zgłoszenia, ponieważ świadczy to, że firma sprzątająca nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków. Będziemy na bieżąco sprawdzać, jak wywiązują się z obowiązków pracownicy tej firmy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?