Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Gimnazjaliści ze Słupska poznawali firmę Gino Rossi (zdjęcia)

Wojciech Frelichowski [email protected]
Gimnazjaliści ze Słupska poznawali firmę Gino Rossi (zdjęcia)Młodzież poznała w Gino Rossi proces produkcyjny obuwia.
Gimnazjaliści ze Słupska poznawali firmę Gino Rossi (zdjęcia)Młodzież poznała w Gino Rossi proces produkcyjny obuwia. Wojciech Frelichowski
Firma Gino Rossi zorganizowała dzień otwarty dla słupskich gimnazjalistów. To część projektu edukacyjnego.

Dzień otwarty dla gimnazjalistów był jednym z elementów promocji projektu klasy technikum obuwniczego, której firma Gino Rossi chce patronować o nowego roku szkolnego. Firma myśli o rozbudowie i zwiększeniu produkcji, ale na przeszkodzie tym planom stoi brak fachowców z branży obuwniczej. - Dlatego chcemy ich wykształcić - zapowiada Tomasz Malicki, prezes spółki Gino Rossi.

Klasa obuwnicza na poziomie techniku ma ruszyć od września w Zespole Szkół Mechanicznych i Logistycznych w Słupsku. Nauka ma się odbywać w ZSMiL, zaś praktyki oraz szkolenia w słupskiej fabryce Gino Rossi. Kierownictwo spółki deklaruje również, iż opracuje program stypendiów dla najzdolniejszych uczniów.

W marcu i kwietniu Gino Rossi prowadziło w słupskich gimnazjach intensywną akcję informacyjną o nowym kierunku. Teraz przyszedł czas na zaprezentowanie uczniom zakładu od wewnątrz. Firma zaprosiła gimnazjalistów do siebie.

- Pokazaliśmy im cały proces produkcyjny, a także nasze zaplecze projektowe oraz wzorcownię, czyli salon, w którym gromadzimy całą naszą aktualną kolekcję - mówi  Anna Urbańska, menedżer ds. zasobów ludzkich w Gino Rossi, która prowadzi projekt organizacji klasy obuwniczej.

Młodzież dowiedziała się również m.in. o tym, jaki jest jej asortyment produkcji, ilu ludzi zatrudnia Gino Rossi, a także jaki jest główny kierunek eksportowy firmy.

Według planów rekrutacja do technikum obuwniczego ruszy już za kilka dni. W ZSMiL działania Gino Rossi spotykają się z pełnym poparciem. Barbara Zakrzewska, dyrektorka tej placówki, już w zeszłym roku ofiarowałą pomoc w zorganizowaniu tego przedsięwzięcia.

Jak zapowiada kierownictwo firmy, powodzenie projektu edukacyjnego pod nazwą klasa technikum obuwniczego może zaowocować dalszymi takimi działaniami. - Nasza spółka zarządza także odzieżową marką dla kobiet Simple Creative Products. Dlaczego zatem nie stworzyć w Słupsku klasy o profilu odzieżowym, w tym także dotyczącym projektowania ubiorów - mówi Tomasz Malicki.

Gino Rossi zaprasza do zwiedzenia swojej fabryki także uczniów gimnazjów spoza Słupska. W celu umówienia wizyty kierownictwo szkół może się kontaktować z firmą telefonicznie: 59 842 26 08 lub e-mailowo: [email protected].

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza