MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Jest nowy Koszalin

Redakcja
Żyjemy w nowym Koszalinie. Tak przynajmniej przekonywano podczas prezentacji nowego wizerunku Koszalina.

Koszalin ma być teraz postrzegany w świecie jako miasto rozwinięte, przyjazne, aktywne i pełne optymizmu.

Sala Bałtyckiego Teatru Dramatycznego była pełna po brzegi. W godzinach pracy urzędu organizatorzy spotkania z ratusza zaprosili na salony m. in. radnych, urzędników miejskich i przedstawicieli spółek i instytucji komunalnych. Na sali pojawili się także przedsiębiorcy, specjaliści od reklamy oraz pracujący przy projekcie. We foyer teatru czekał na wszystkich drobny poczęstunek, a na sali ponad godzinny pokaz z laserami włącznie.

Na scenie prezentowały się kolejno grupy taneczne z udziałem młodych ludzi rodem z Koszalina. Ekspresja ich tańca miała oddawać charakter miasta, gdzie każdy żyje pełnią życia. W tle publika mogła oglądać kolejne filmy z życia miasta, do tego sondy uliczne z mieszkańcami, którzy opowiadają o tym, jak się żyje w Koszalinie. Wszystko oczywiście pełne optymizmu. Na "deser" był trwający kilkanaście minut pokaz laserowy.

Po prezentacji głos zabrał prezydent Mirosław Mikietyński. - Byliście świadkami stworzenia nowego Koszalina - mówił. - Nasz kapitał to Festiwal Młodzi i Film, kultura jamneńska, parki, rzeka, lasy, położenie między morzem a jeziorami. Nasi mieszkańcy mają w sobie wiele optymizmu, na tych wartościach musimy budować pozytywny przekaz dla mieszkańców i dla miasta.

W planach jest m. in. pomysł ze stworzeniem strefy żywiołów. - Co roku w innym rejonie miasta będziemy umieszczać kolejną z czterech instalacji obrazujących żywioły: wodę, ogień, wiatr, ziemię - mówił prezydent. - Koszalin to miejsce, gdzie każdy może żyć pełnią życia. Będę tę strategię realizował z pełnym przekonaniem, a was chcę przekonać, abyście ten obraz Koszalina kupili.

Jakie są kolejne pomysły na promocję? Szczegóły dopiero mają być omawiane. Na pewno w ratuszu zostanie wymieniony papier firmowy, wizytówki, gadżety promocyjne. Jako materiał reklamowy mają być wykorzystane fragmenty prezentowanych wczoraj krótkich i dynamicznych filmów z życia miasta.

Nad marką Koszalina, której wyróżnikiem jest przede wszystkim nowe logo, pracowała wrocławska agencja Metamorphosis Brand Communications. Za pracę wzięła ok. 50 tys. zł, za pomysł na logo - ok. 40 tys. złotych. Wczorajszy pokaz w BTD kosztował (razem z laserami za 12 tys. zł) łącznie 20 tys. złotych. 

(mas)

 

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza