Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Koszalin> Uwaga na podwójne faktury z Energi

Marzena Sutryk [email protected] Tel. 94 347 35 99 Fot. Archiwum
Całe zamieszanie tłumaczy się zmianą systemu bilingowego w Enerdze.
Całe zamieszanie tłumaczy się zmianą systemu bilingowego w Enerdze.
Mieszkanka Koszalina przyszła do redakcji Głosu z rachunkami za prąd. - Dostałam z zakładu energetycznego podwójne faktury za ten sam okres rozliczeniowy. Co to za bałagan? I z czego wynika?

- chce wiedzieć Krystyna Tomaszewska.

Zajrzeliśmy do rachunków, które przyniosła ze sobą pani Krystyna do koszalińskiej redakcji Głosu, i faktycznie, obie zostały zdublowane i wysłane w osobnych kopertach. Np. na fakturze za ostatni okres rozliczeniowy widnieją te same kwoty, jest ten sam numer pisma. Ta faktura została wydrukowana dwa razy, zapakowana w dwie różne koperty i wysłana na ten sam adres.

- Co to ma znaczyć? - dziwi się pani Krystyna. - Według mnie zakład energetyczny ma jakiś straszliwy bałagan w swoich rozliczeniach. I co teraz? Wyrzucić jedną z dwóch faktur do kosza? A może płacić za obie? Domyślam się, że nie, skoro dotyczą tego samego. Ale pytanie, co będzie, gdy nadgorliwi starsi ludzie zaczną płacić? Ktoś im potem te pieniądze odda?

Krystyna Tomaszewska nie jest jedyną adresatką podwójnych przesyłek z Energi. - Te same sygnały docierały do mnie od innych mieszkańców Koszalina, więc nie jestem jedyna - mówi.

I kolejna sprawa, na którą zwraca uwagę nasza Czytelniczka, to koszt przesyłki. - Energa wydała na te przesyłki dwa razy więcej pieniędzy, niż powinna, skoro każda faktura była przesyłana w osobnej kopercie - mówi Krystyna Tomaszewska.

Co w tym zamieszaniu mają zrobić klienci Energi, którzy dostali po dwie faktury za ten sam okres, do tego z taką samą kwotą? O wyjaśnienie sprawy poprosiliśmy Agnieszkę Markowską, rzeczniczkę koszalińskiego zakładu energetycznego.

Agnieszka Markowska, w imieniu swojej firmy, bardzo przeprasza klientów zakładu energetycznego. Całe zamieszanie tłumaczy zmianą systemu bilingowego. - W sierpniu wprowadzaliśmy nowe oprogramowanie. Stąd mogły pojawić się problemy - mówi rzeczniczka.

Czytaj też> Energa proponuje firmom rabat na prąd

- Klienci oczywiście nie powinni płacić za obie faktury z tym samym numerem i kwotą, a jedynie opłacić jedną z nich. Jednocześnie bardzo prosimy o kontakt te osoby, które dostały podwójne faktury.

 

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza