MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Pociągi z Ustki do Słupska przestały kursować. Zmiany są też na innych trasach

Bogumiła Rzeczkowska
Bogumiła Rzeczkowska
Od dzisiaj - poniedziałek 23 marca - nie ma połączenia kolejowego Ustka Uroczysko-Słupsk. Pociągi zostały wycofane także innych tras. Kolej zwraca należności za bilety miesięczne.

- W uzgodnieniu z organizatorem przewozów, tj. Urzędem Marszałkowskim Województwa Pomorskiego, w związku z minimalną liczbą podróżnych tymczasowo zawieszone zostało od 23 marca do 13 kwietnia kursowanie wszystkich pociągów relacji Słupsk - Ustka Uroczysko – Słupsk – informuje zespół prasowy Polregio.

To oznacza, że w niedziele Ustka jest odcięta od transportu publicznego, ponieważ nie kursują autobusy trzech przewoźników, obsługujących wspólną linię 500.

Zmiany dotyczą także innych tras w naszym rejonie. Polregio uprzedza podróżnych na swojej stronie internetowej, by przed rozpoczęciem podróży każdorazowo sprawdzać rozkład jazdy, np. poprzez stronę internetową portalpasazera.pl i polregio.pl,  a także prosi o śledzenie informacji na stacjach i wysłuchiwanie komunikatów wygłaszanych przez megafony.

Przewoźnik zaznacza też, że w miejsce odwołanych pociągów nie kursuje zastępcza komunikacja autobusowa.

Trwa głosowanie...

Czy brak kursów kolejowych na trasie Ustka - Słupsk to duży problem?

Zwrot pieniędzy za bilety okresowe

Polregio informuje też, że podróżnym, którzy w związku z decyzją o zamykaniu placówek oświatowych, kin i teatrów zamierzają zrezygnować z przejazdów pociągami, należy się zwrot pieniędzy za całkowicie lub częściowo niewykorzystane bilety tygodniowe, miesięczne lub kwartalne, zakupione w kasie biletowej, pociągu lub biletomacie najpóźniej 13 marca, a ważne na przejazdy 12 marca i później. Zwrot należności jest dokonywany nawet po upływie terminu ważności biletu, bez potrącenia odstępnego, proporcjonalnie do czasu, w jakim nie mogły one być wykorzystane.

Z kolei podróżni, którzy kupili bilety okresowe przez internet, otrzymają zwrot należności za całkowicie lub częściowo niewykorzystane bilety w drodze reklamacji bez potrącania odstępnego, proporcjonalnie do czasu, w jakim nie mogły one być wykorzystane. To także dotyczy biletów kupionych najpóźniej 13 marca .

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza