Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Promocyjny film Słupska ma być z lotu ptaka

Alek Radomski [email protected] tel. 59 848 81 00 Fot. archiwum
Ratusz zapewnia, że koszty filmów promujących Słupsk nie obciążą zbytnio miejskiego budżetu.
Ratusz zapewnia, że koszty filmów promujących Słupsk nie obciążą zbytnio miejskiego budżetu.
Miasto szuka oferenta, którzy nakręci film promujący Słupsk i 10 dodatkowych spotów. Jednym z wymagań, jakie stawia miasto są ujęcia z lotu ptaka.

Film promujący Słupsk, jako miejsce gdzie warto inwestować, powstanie w trzech wersjach językowych. Miasto chce by powstał jeden dłuższy, trzyminutowy film plus dziesięć trzydziestosekundowych spotów reklamujących konkretne tereny pod inwestycje. Wszystkie w trzech wersjach językowych, z lektorem polskim, angielskim i niemieckim. Kiedy powstanie będzie prezentowany potencjalnym inwestorom podczas spotkań i targach.

- Projekt realizowany jest przy współudziale Pomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. Chcemy wypromować miasto Słupsk, jako miejsce do inwestowania - mówi Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta. - Filmy mają pokazać wolory gospodarcze Słupska - dodaje.

Czytaj też: Miasto Słupsk cenzuruje reklamę gminie Słupsk

Dłuższy film ma ogólnie pokazać zalety gospodarcze miasta. Ogólność, jak i szeroki horyzont, zapewnią mu zdjęcia z lotu ptaka, a takich wymaga miasto od potencjalnego wykonawcy.

Co powinien zawierać film? - Ma pokazać zalety Słupskiej Strefy Ekonomicznej, informacje na temat lokalizacji miasta i charakterystykę poszczególnych branż - mówi dyrektor Wydziały Inwestycji i Rozwoju Miasta.

Dodatkowo ma powstać dziesięć 30-sekundowych filmików pokazujących dziesięć miejskich terenów inwestycyjnych. - Jeszcze nie wiemy, jakie tereny chcielibyśmy pokazać w filmie. O tym zadecyduje Wydział Geodezji razem z prezydentem Kobylińskim - mówi Dagna Mikołajczyk-Maśnicka z Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta.

Jak się wczoraj dowiedzieliśmy od dyrekcji wydziału, na krótkich filmikach mogły by pojawić się min. działki wzdłuż obwodnicy. Filmy będą prezentowane podczas bezpośrednich spotkań z inwestorami. - Będziemy je też pokazywać na targach, część na płytach trafi do Specjalnej Strefy Ekonomicznej, która będzie je kolportować - mówi dyrektor Gwóźdź-Sproketowski.

Czytaj też: Miejska superfirma, czyli trzy spółki w jednej

Projekt w 3/4 finansowany jest ze środków unijnych, resztę z własnej kieszeni dołoży miasto. Nie wiadomo jeszcze, ile będą kosztować promocyjne spoty. - Na pewno nie będą to duże kwoty - zapewniał nas wczoraj dyrektor Gwóźdź-Sproketowski. Na razie Słupsk szuka wykonawcy zbranży reklamowo-filmowej.

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza