Zarząd Transportu Miejskiego w ankietach pytał pasażerów m.in. o to, czy zauważyli zmianę jakości komunikacji po powołaniu ZTM, czy czują się bezpiecznie podczas jazdy autobusem, jak oceniają poziom usług, czy powinny być wprowadzone zmiany w rozkładzie jazdy itp.
Według ponad połowy pasażerów ZTM nie wpłynął znacząco na poprawę jakości usług, jednak co piąty pasażer uznał, że komunikacja miejska się poprawiła dzięki działalności zarządu transportu. Prawie sześć procent respondentów zauważyło jednak pogorszenie jakości usług.
- Najczęściej powtarzające się przyczyny złej oceny słupskiej komunikacji miejskiej to spóźnienia autobusów, za mało kursów oraz brak kultury kierowców - informuje Marcin Grzybiński, dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego w Słupsku. - Dlatego m.in. od lipca zmieniony został rozkład jazdy, co pozwoliło niemal całkowicie wyeliminować spóźnienia.
Jak dokładnie pasażerowie ocenili miejską komunikację czytaj w dzisiejszym papierowym wydaniu "Głosu Pomorza".
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?