Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Hotel Zamek w Bytowie wznowił działalność. Są już pierwsi goście (zdjęcia)

Sylwia Lis
Hotel Zamek wznowił działalność (zdjęcie archiwalne).
Hotel Zamek wznowił działalność (zdjęcie archiwalne). Sylwia Lis
Hotel Zamek wznowił działalność. Pierwsi goście już przyjechali. Pojawiły się kolejne rezerwacje, a dzierżawca zabytkowej warowni czeka na otwarcie restauracji.

Hotel Zamek dość mocno przygotowywał się do przyjęcia gości w zupełnie nowej rzeczywistości spowodowanej pandemią koronawirusa. Od środy otwarte są hotele. I to koniec atrakcji. Reszta hotelowych rozrywek jest niedostępna. Jedzenie można tylko serwować na wynos lub z dostawą do pokoi.

- To dla nas bardzo trudny czas – przyznaje Ireneusz Sadowski, dzierżawca hotelu i restauracji w bytowskim zamku. – Na szczęście udało nam się utrzymać pracowników, nie doszło do zwolnień. Cześć wykorzystuje urlopy, część jest na tzw. postojowym. Na szczęście burmistrz zwolnił nas z płacenia czynszu przez trzy miesiące, czekamy też na rządową pomoc. Jak tylko pojawiła się możliwość otwarcia hotelu skorzystaliśmy z niej, teraz mamy trzy pokoje zajęte, goście powolutku się pojawiają, mamy kolejne rezerwacje.

Restauracja w bytowskim zamku ma nowego dzierżawcę. Lokal zmienił się do nie poznania

Restauracja w bytowskim zamku ma nowego dzierżawcę. Lokal zm...

I jak twierdzi szefostwo Hotelu Zamek jakość obsługi i zadowolenie gości była i jest dla nich zawsze priorytetem. - W trosce o bezpieczeństwo personel hotelu został przeszkolony z nowych zasad obsługi gości uwzględniając obostrzenia w funkcjonowaniu hoteli – wyjaśnia Sadowski. - Nasz hotel wdrożył i stosuje wszelkie środki zapobiegawcze mające na celu wyeliminowanie ryzyka związanego z potencjalnym zagrożeniem koronawirusem. W związku z tym wprowadziliśmy następujące działa: wyznaczyliśmy strefę check-in, która znajduje się w bezpiecznej odległości od stanowiska recepcji. Podczas meldunku goście muszą zachować odpowiedni odstęp (wyznaczają to specjalne linie umieszczone na podłodze), recepcja zaopatrzona jest w płyn do dezynfekcji oraz jednorazowe rękawiczki.

W hotelowych częściach wspólnych przeprowadzana jest regularna dezynfekcja. Pracownicy hotelowi mają obowiązek dezynfekcji rąk oraz swoich stanowisk pracy. Cały personel pracuje w jednorazowych rękawiczkach. Pokoje są codziennie dezynfekowane i wietrzone. Istnieje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych. Zmieniliśmy również formę podawania posiłków – zamiast „szwedzkiego stołu” śniadania podawane są w formie talerzowej, również z możliwością zamówienia do pokoju. Mamy nadzieję, że wpłynie to pozytywnie na poczucie bezpieczeństwa gości, a chęć odwiedzenia naszego obiektu kojarzyć się będzie z komfortem i odpoczynkiem tak potrzebnym w dzisiejszych czasach. Zapraszamy do Bytowa.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Najlepsze atrakcje Krakowa

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza