Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Trzy Fale w uwagach słupszczanina. Szefostwo parku wodnego odpowiada

Grzegorz Hilarecki
Grzegorz Hilarecki
Akwapark Trzy Fale.
Akwapark Trzy Fale. Łukasz Capar
Co się takiego stało od uruchomienia parku w lipcu 2019 do chwili obecnej, że jest tyle usterek? Pamiętam, że jeszcze w styczniu lutym 2020 r. kiedy korzystałem z parku nie miałem tylu uwag i zastrzeżeń co do jego funkcjonowania - napisał jeden z mieszkańców naszego miasta do nas, ale i swoje uwagi oraz spostrzeżenia zgłosił do szefostwa miejskiej instytucji.

To co zaobserwował, opisał tak:"Od kilku tygodni korzystam z Parku Wodnego „Trzy Fale" i w związku z tym mam kilka pytań.
* Kiedy zostaną naprawione wszystkie czytniku czasu? W dniu 8 rudnia 2021 r. czynny był jedynie czytnik na basenie sportowym.
* Dlaczego zegary przy wejściu do parku, na recepcji nie są zsynchronizowane z zegarami przy basenach?
* Dlaczego na basenie rekreacyjnym nie działają tryskacze z góry do masażu oraz grzybki?
* Dlaczego dochodzi do częstych włączeń jacuzzi przy załączonych tryskaczach na basenie rekreacyjnym?
* Dlaczego często brakuje mydła w płynie w pojemnikach w pomieszczeniach z natryskami?
* Dlaczego w szatniach prawie połowa szafek jest nieczynna? Naklejone są na nich karteczki „Nieczynna"
Co się takiego stało od uruchomienia parku w lipcu 2019 do chwili obecnej, że jest tyle usterek? Pamiętam, że jeszcze w styczniu lutym 2020 r. kiedy korzystałem z parku nie miałem tylu uwag i zastrzeżeń co do jego funkcjonowania".

O odpowiedź na te pytania poprosiliśmy szefostwo Parku Wodnego Trzy Fale. Odpowiedź dostał też słupszczanin, który swoje uwagi przysłał do Parku Wodnego i do nas.

"Park Wodny Trzy Fale w Słupsku bardzo dziękuję za wszelkie przekazane uwagi dotyczące funkcjonowania naszego obiektu. Każde spostrzeżenie naszego stałego klienta jest dla nas cenne i dokładamy wszelkich starań, aby Park Wodny był miejscem relaksu i odpoczynku dla wszystkich użytkowników" - zaczyna się odpowiedź Pauliny Iwin, dyrektorki ds. utrzymania obiektu. Dalej punkt po punkcie tłumaczy autorowi, z czego wynika, to co zaobserwował.

"Dlatego też pragnę Pana przeprosić za niedogodności, które zastał Pan na naszym obiekcie oraz wyjaśnić:

* Czytniki czasu zostały zdemontowane i wysłane do serwisanta. Niestety panująca sytuacja epidemiologiczna oraz problemy z dostawą podzespołów wpływają na opóźnienia w ich naprawie

* Wszystkie zegary na basenach co do zasady są zsynchronizowane centralnie w systemie. Niestety zegar przy kasach pokazał błąd w systemie, który umknął naszej uwadze. Po Pana informacji zostało to ponownie sprawdzone i dzięki Pana informacji błąd ten zostanie naprawiony. Za tę niedogodność przepraszam.

* Wszelkie atrakcje na basenie rekreacyjnym są uruchamiane ręcznie przez ratowników. Masażery znajdujące się przy torze są uruchamiane tylko w sytuacji kiedy nie ma użytkowników toru, tak aby nie stwarzać sytuacji zagrażających zdrowiu użytkowników basenu. Zawsze można poprosić ratownika o włączenie danej atrakcji.

* Wanny jacuzzi wyłączają się automatycznie po 10 minutach - tak jest od otwarcia obiektu. Jeżeli w jacuzzi znajdują się klienci ratownicy włączają je ponownie. Czas przestoju w takiej sytuacji wynosi ok. 1 min.

* Mydło w dozownikach oraz płyn do dezynfekcji rąk uzupełniane jest na bieżąco przez pracowników personelu sprzątającego. Jeżeli jednak nie zastał Pan mydła w dozowniku pod natryskiem, zawinił prawdopodobnie któryś z pracowników za co Pana przepraszam.

* Szafki w szatniach są nieczynne z uwagi na obostrzenia pandemiczne. Ilość nieczynnych szafek wynika z wytycznych Sanepidu dla tego typu obiektów".

Jak widać więc, warto zgłaszać uwagi. W Trzech Falach tego nie bagatelizują.

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza